Niks te zien bij 8w?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by MamavanDJ, Dec 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Beste dames,
    Vanochtend heb ik mijn eerste echo gehad. Volgens mijn laatste menstruatie ben ik nu 8 weken.
    Na m'n verwachte eisprong bijna 6 weken.

Er was niks te zien op de echo, wel een mooie holte waar het vruchtje zich zou moeten bevinden.
    Ze stelde me gerust dat ze dit vaker meemaakt en nu moet ik dinsdag terug komen voor een inwendige echo.
    Heb geen krampen, bloedverlies ed gehad. Aan de ene kant was het mss nog wel te vroeg, maar omdat ik denk te weten wanneer m'n ei is geweest en 11dagen na ei positief testte vind ik het toch wel een beetje vreemd.

Graag jullie advies hierin!

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Vreemd genoeg komt dit inderdaad vaker voor ook al weet je precies wanneer je menstruatie was. Er zit soms toch een vertraging ergens waarvan we niet weten hoe dit precies komt. Spannend dus en nog even afwachten. Heel veel succes!

Groeten EVelien

3. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Ik heb een duidelijk kloppend hartje gezien, zowel uit- als inwendig. Alleen loopt de groei volgens mijn berekening bijna 2 weken achter. Dus volgende week woensdag weer een echo om te kijken hoe de groei vordert... Blijft spannend dus. Kan twee kanten opgaan. Maar het hartje was iif heel duidelijk en dat vind ik nu even het belangrijkste!

Share This Page