Verschillende zwangerschappen, ander geslacht?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Andastra, 17 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Ik heb een vraagje voor de meiden die al meerdere keren zwanger zijn geweest.

Waren die zwangerschappen hetzelfde of helemaal anders? En waren de kindjes dan hetzelfde geslacht of niet?

Bij mijn dochter was ik nu al kotsmisselijk en had ik enorm veel pijn van mijn borsten. Nu ben ik enkel moe en ik vraag mij af of dit kan wijzen op een jongen :D

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Mijn eerste twee waren hetzelfde misselijk pijnlijke borsten zin in vette hap en melk spugen en dan vanaf een week of 14 ging het beter tot de 30 weken
    Om vervolgens bij beide met 36 weken te bevallen en allebei op een zondag op de achtste van de maand haha en het waren dus dezelfde zwangerschappen maar ander geslacht

Deze zwangerschap is ook weer hetzelfde en heb nog geen idee wat het geslacht is

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Het enige verschil is trouwens wel dat ik merk dat ik sneller moe ben bij deze maar dat wijd ik aan het al hebben rond lopen van 2 kinderen en mij dus meer energie kost :p

4. giraf

giraf Niet meer actief

1e en 2e zwangerschap waren bijna identiek, geen kwaaltjes, fit tot het einde en ingeleid vanwege overtijd lopen (meisje en jongen)
    3e zwangerschap moe, misselijk, futloos (weer een meisje)

Hier zegt het dus niet zo heel veel....

5. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Eerste 2 was is misselijk, maar verder was alles anders, waren beide meiden. Deze zwangerschap ben ik nog niet misselijk geweest, veel minder moe dan bij de andere 2, maar nu begin ik wel fysiek wel meer te merken. We weten nog niet wat het geslacht van deze uk is.

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ja, hier klopt het!

Bij mijn zoon: extreem moe, niet misselijk enorm pijnlijke borsten
    Nu: in het begin misselijk, moe maar niet extreem en borsten waren gevoelig...

7. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    me vorige zw schap bij 42 wkn helemaal op en top fit en een meid

nu net 4 weken zwanger dus ja kan weinig zeggen nog

ook nu voel ik me helemaal super
    alleen me borsten doen zeer;)

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Bij mijn 1e zwangerschap bijna geen klachten gehad, behalve overmatig vocht vasthouden. En dit was een jongetje. Deze zwangerschap bijna alle kwaaltjes die je bij een meisje zou verwachten, maar het is toch echt weer een jongetje. :D

Dus hier 2 totaal verschillende zwangerschappen, maar 2 dezelfde geslachten.

9. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Hier eerste twee zwangerschappen heerlijk doorstaan.. bijna geen kwaaltjes en de kwaaltjes die ik had waren niet noemenswaardig (in het begin niet tegen de geur van gebakken vlees en op het laatst een beetje maagzuur) dit waren allebei meisjes.

Nu zwanger van de derde en ik ban vanaf het begin gruwelijk misselijk, moe, pas al niet meer in mijn broeken, heb een gigantische buik en mijn borsten doen zeer en zijn nu al gruwelijk gegroeid :(

Ik weet nog niet wat het geslacht is aangezin ik pas 9 weken zwanger ben, maar roep al vanaf het begin dat het een jongen of een tweeling is door al deze klachten :D

10. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Tot nu toe 3 hele verschillende zwangerschappen, en kom niet verder dan 2 geslachten. Dus moeten er toch twee hetzelfde zijn ondanks het verschil.

11. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Hier gaat het wel op.

Bij ridder de hele zwangerschap hg en echt heel ziek. Tot 3 uur voor de geboorte overgeven. Overal last van en een hormonster van heb ik jou daar. buik rondom en alles werd dikker in totaal 35 kg aan gekomen over de hele zwangerschap waar van aan het eind heel veel voch

Nu zwanger van een meiske en draag een mooie toeter naar voren. Tot nu toe 3.5 kg aangekomen en dat is vocht zat er in 3 dagen bij
    Nu ben geen dag misselijk geweest en verder geen kwaaltjes alleen zware bi dus als het zo blijft teken ik er voor.

12. Lellebel35

Lellebel35 Niet meer actief

Bij mij wel.

Misselijk en spugen - jongens
    Niet misselijk en niet spugen - meisjes

;)

13. miffy79

miffy79 Lid

15 apr 2009
    52
    0
    6
    Interieurarchitectuur
    De eerste: alleen erg moe, niet misselijk en weinig aangekomen in kilo's: een jongen
    De tweede: erg moe, heel misselijk en enorm aangekomen in kilo's: een meisje.
    De derde hetzelfde als de tweede. Aan de hand van het verloop van de zwangerschap dacht ik al dat de derde een meid zou zijn en dit klopte.

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hier gaat het ook wel en niet op.
    Oudste 2, beide meiden, prima zwangerschap.
    Derde op bloedingen, pijn, vroegtijdige weeen na een prima zwangerschap verder en is een jongen.
    Vierde, misselijk geweest en goed ook behalve spugen, en is een meid.

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Eerste en vierde zwangerschap leken op elkaar. weinig tot geen kwaaltjes: resultaat eerst een jongen vierde ene meisje. en twee en drie leken op elkaar: misselijk en moe: tweede meisje en derde een jongen.
    Hier gaat het duidelijk niet op, terwijl ik met 1 en 2 dacht, ja duidelijk andere zwangerschap en was ook ander geslacht. No3 en 4 hebben die theorie dus volledig omver gegooid. Je zou zeggen dat ik nu doodmoe zou zijn omdat ik er al 3 heb rondlopen, maar voel me echt prima.

16. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    bij mn dochter was ik amper misselijk en ze schopte me ook niet wakker.
    nu ben ik erg misselijk geweest en deze houdt me nu al wakker snachts. denk dat dit een jongen gaat worden.... maar goed het is nog even afwachten.

17. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Drie verschillende zwangerschappen en toch 3 meiden. Gaat voor mij niet op dus.

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier gaat het ook niet op.

Bij Aiden nauwelijks misselijk geweest, zin in zoute dingen en het is een jongen.

Bij deze extreem misselijk geweest (HG), zin in zoete dingen en het is een.........jongen!

19. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Hier 2 verschillende zwangerschappen en wel hetzelfde geslacht.

20. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Hier is het toevallig wel het geval. Mijn zwangerschappen zijn echt zo totaal anders, de meeste bakerpraatjes gingen bij mij wel op eigenlijk. Behalve de vorm van mijn buik dan, die is beide keren nagenoeg gelijk.

Deel Deze Pagina