Zwanger door pil heen?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Anonymous1, Apr 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anonymous1

Anonymous1 Nieuw lid

Apr 22, 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Dit is mijn eerste berichtje hier op het forum, heb het al een paar keer doorgebladerd maar wou hier toch even mijn verhaal neerzetten.

Ik neem al enkele jaren mijn pil, sinds mijn 14e en ben nu bijna 19.
    Ik vergeet NOOIT mijn pil, wel slik ik ze 2 maand door om hierna dan een stopweek te houden. Ik neem ze ook niet op een vast tijdstip, gewoon steeds als ik in bed kruip (ze ligt naast bed dus kan ik niet vergeten) maar ik veronderstel dat het tijdstip niet veel uitmaakt? Dit varieert van 22u tot 00u00 bijvoorbeeld. Ben niet ziek geweest, geen antibiotica...

Nu, ik ben dus momenteel nog op het einde ongeveer van mijn stopweek. Ik neem mijn laatste pil op maandag en wordt dan op vrijdagavond ongesteld, ik kan er de klok opzetten. Normaal is mijn menstruatie echt erg hevig, zeker de eerste 2-3 dagen. Deze keer niet, de eerste dag (vrijdag dus) was er amper bloed. Dus ik dacht goh ja misschien moet het nog doorzetten. Dag twee, wat bij mij altijd de meest hevige dag is, zat er ook amper iets op mijn tampon. Echt niets noemenswaardig.

Morgen mag ik terug mijn pil beginnen slikken, maar ik sta echt versteld van de hoeveelheid van mijn menstruatie. Het stelt echt amper iets voor, ik kan het zelfs niet echt ongesteldheid noemen. Ik heb ook geen last van stress ofzo dus daarvan kan dit niet zijn.

Voor de rest had ik opeens gespannen borsten afgelopen week, wat ik normaal nooit heb tijdens mijn menstruatie. Pijn doen ze niet maar af en toe voel ik wel een soort branderige steekjes erin. Ook lijken mijn tepels groter, maar daar ben ik niet 100% zeker van, misschien beeld ik me dit gewoon in. Had gisteren ook een soort kramp/steek links in mijn onderbuik, die ik tegendruk moest geven om het te verlichten. Ook heb ik afgelopen week elke dag naar "het groot toilet" gemoeten, en normaal heb ik enorm last van obstipatie, lees: 1x per week naar de wc kunnen is al een hele prestatie. Dit heb ik al van toen ik klein was, dankjewel extra lange dikke darm en spastische darmen haha. (Sorry voor de details:) Het was geen vaste stoelgang maar ook geen echte diarree, wat voor mij ook vreemd is aangezien ik toch steeds vaste stoelgang heb als ik naar de wc moet.

Ik ga vanavond als het goed is een test halen en morgenvroeg testen. Maar wat denken jullie? Ik weet dat de kans klein is, maar natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen. Een kind is gewenst maar nu nog niet, ik studeer nog en ga als het goed is daarna werken. Wegdoen zou ik nooit, maar het zou heel moeilijk zijn. Maar laten we nu niet op de feiten vooruit lopen! Excuses ook voor het misschien iets te lange verhaal!

Groetjes

2. Anonymous1

Anonymous1 Nieuw lid

Apr 22, 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog vergeten melden: Ik heb ook last van lage rugpijn. Niet in die mate dat ik me niet meer kan bewegen maar het voelt lastig. Ook ben ik soms enorm chagrijnig voor niets wat ik zelf ook besef eens ik kattig reageer.. Ben snel misselijk (en heb emetofobie, joepie haha) en al zeker als ik een bepaalde geur van eten ruik.

3. Smile

Smile Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    4,358
    0
    0
    Tja, dat wordt toch die test afwachten.

4. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    1,088
    221
    63
    Female
    Spannend hoor.. heb je al getest?

5. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd of je al getest heb :)

6. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Ook ik ben benieuwd....

7. Sammy21

Sammy21 Actief lid

Dec 16, 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi anonymous1, het lijkt meer op een doorbraakbloeding. Heb je al een test gedaan?

8. anoniempje31

Mar 12, 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey
    wil je niet gestresst maken maar bij de oudste ben ik ook door pil heen zwanger geraakt. Doordat ik pil slikte bleef ik gewoon mijn ongi behouden en mede doordat ik niet wist dat ik zwanger was droeg ik het kind heel erg naar achteren en kwam ook maar 5 kg aan. Geen kwaaltjes gehad of iets kwam er alleen jammer genoeg pas achter dat ik zwanger was met 7 maanden. Dus bij twijfel gewoon testen

9. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

Mar 7, 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wooow! Anoniempje wat heftig dat je er pas bij 7 maanden achter kwam. Ook nooit even een vernmoeden gehad of iets? En heeft je kindje geen "schade" doordat je de pil slikte. Ik ben ook nog aan de pil (stop binnenkort) maar denk ook iedere maand weer zal toch nie mij overkomen dat ik zwanger ben door de pil heen. Omdat ongesteld worden zo erg op het zwanger gevoel in begin lijkt. Deze maand ook weer gekke kwaaltjes. Nu een week voor nod steekjes in mn linker lies, borsten weer halve cup groter en buik opgezet. Ook heeft mn gezich een glans waar iedereen op reageert. Maar ik denk dat zal wel door het zonnetje komen! Het vrouwen lichaam blijft soms zo onvoorspelbaar.

Share This Page