buikkrampen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by tifa, Mar 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiwi31

kiwi31 Actief lid

May 9, 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik heb nu dus 1 x per dag (gister ochtend en vanavond ) hele erge krampen. kan mn draai dan echt niet vinden...
    ik vind dit zo eng. ben net naar de huisartsenpost geweest maar die kon niet zeggen of het groeipijn was of dat het misgaat.
    ik hoop echt dat t gewoon goed gaat natuurlijk.

heeft iemand ervaring?

2. Pianootje

Pianootje Actief lid

Dec 19, 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ervaring met mijn miskraam, was enorme kramp, maar dan onderin je buik. Dus echt waar je baarmoeder zit. Nu heb ik wel eens last van mijn darmen, maar die zitten duidelijk hoger dan mijn baarmoeder. Ik werd toen 's nachts wakker van de enorme krampen en had daarna heel veel bloedverlies. De volgende dag kon ik meteen langs bij de verloskundige. Pas een week later was te zien dat alles goed weg was.
    Onthoud 1 ding: Als het gebeurt, houd je het toch niet tegen.

3. kiwi31

kiwi31 Actief lid

May 9, 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ja , ik heb het een en ander opgezocht en ben ook tegengekomen dat het het uitrekken van de baarmoeder kan zijn, ik heb geen bloed verlies, dus dat geeft hoop.
    geen bloed geeft moed!!

4. Pianootje

Pianootje Actief lid

Dec 19, 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    We moeten vooral proberen gewoon te genieten en hopen dat we snel een eerste echo hebben met een kloppend hartje! Wanneer heb jij je eerste echo? Ik over 13 dagen. Ik kan steeds iets beter genieten denk ik, maar het zal wel spannend worden als ik bij die 6 weken kom (waar het vorige keer mis ging). Ik heb wel erg last van vermoeidheid en misselijkheid. Maar dat maakt me niks uit, alles voor onze kleine:)

5. kiwi31

kiwi31 Actief lid

May 9, 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    wow over 13 dagen al? ik over 4 weken ... met 9 weken...en met 12 weken weer

6. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    herkenbaar hoor.
    Ik maakte me ook zorgen om de krampen, bij mij zit t dus wel echt laag. maar gyn is tevreden over de beeb. heb nu 2 echo's gehad en alles ziet er goed uit. buikpijn komt waarschijnlijk door de snelle groei vd baarmoeder. Ik kan dus geen gewone broek meer aan en draag al positiebroeken, hierdoor is de pijn wel iets minder geworden.
    Ook darmen spelen hier mee, dus gaat lekker dubbel op, maar de zorg herken ik heel goed, maar schijnt er echt bij te horen.

7. kiwi31

kiwi31 Actief lid

May 9, 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ja ik merk nu al... dat mijn ruimste en meest strech broek al wart strakker zit. zeker aan het eind van de dag knoopje los met zitten...
    jij bent 9 weken , ik 5. dus dan kan t wel.
    ikdacht dat het erg vroeg was hihi

8. tifa

tifa Bekend lid

Jan 6, 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hebvhier lang niet meer op gereageerd maar woensdag hebben wijbhet hartje zien kloppen en de baby zien bewegen. Daar was ze erg verbaasd over.

Vanaf dinsdag nergens meer last van,bgeen misselijk heid enzo.
    gister een beetje roze slijm maar dat wad niet erg zij ze.
    Ik dacht dat ik vanaf het hartje zou kloppen niet meer bang zou zijn maar deze 3 weken tot de volgende echo lijkeb nog langer te duren als de vorige.

9. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

Sep 4, 2013
    955
    0
    0
    Ah, geruststellend om te lezen dat het niet gek is om hier last van te hebben. Ik word er helemaal ongerust van. Na bijna een jaar proberen ben ik nu net zwanger van ons eerste kindje en behlave mijn man en de mensen hier op ZP weet niemand het. Probeer te wachten tot de eerste echo met acht weken. Is wel btje moeilijk want zit nu weekendje met ouders, broertjes en zusjes in een huisje in een vakantiepark. maar die krampen maken het wel makkelijker vol te houden tegenover hen dat ik ongesteld ben. Ben alleen wel zoooo moe..

10. kiwi31

kiwi31 Actief lid

May 9, 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    wij hebben er wel voor gekozen om het te vertellen aan de ouders, maar dit om andere reden.
    mijn vriend vertrekt deze week voor langere tijd naar het buitenland. en mocht er iets gebeuren ben ik toch niet alleen.
    helaas zal hij de eerste echo niet mee maken maar dat maken we helemaal goed als hij terug is.

Share This Page