Ik ben 2 maand geleden bevallen en mijn borsten zijn nog steeds groter. Heb er geen last van op zich maar mijn bh's zitten wat vervelend. Maar ik dacht ik vraag even voordat ik allemaal nieuwe bh's ga kopen. Iemand dit ook gehad? Zo ja worden ze nog weer kleiner?
Geef je bv of fv? Je borsten veranderen tijdens de zwangerschap en als je bv geeft blijven ze vaak nog wel een poos wat groter. Bij mijn oudste duurde het vrij lang voordat mijn borsten weer iets minder groot werden, en helaas zijn ze groter gebleven dan voor de zwangerschap (gelukkig zijn ze tijdens deze zwangerschap niet nóg groter geworden). Maar er zijn ook vrouwen die weer teruggaan naar hun vroegere cupmaat.
Ik ben 8.5 maand geleden bevallen, vanaf dag 1 flesvoeding gegeven en ze zijn nog steeds een stuk groter!
bij de oudste waren ze snel weer de oude maat. nu met de 2e na 8 maanden zijn ze nog net iets groter gebleven dan daarvoor. ik had eerst net een beetje ruimte over in de cup van een bh en nu is de cup goed gevuld
Het ligt er ook aan of je weer op je oude gewicht bent als voor de bevalling. Hier de eerste zw van een C naar een F en toen terug naar een E en nu hoogzwanger met cup G. Bij mij is er 6 kilo blijven hangen dus logisch dat je borsten dan ook wat groter blijven. Ik kocht wel nieuwe bh's, kleding staat dan toch leuker. Hier echt veel verschillen in mijn omgeving, het is dus heel persoonlijk wat de hormonen met je cupmaat doen....
de 9 maanden op 9 maanden af kan ook voor je borsten wel gelden. Bij mij zitten er nog wat zwangerschapskilo's aan mijn lijf, en ook nog wel wat extra bij mijn borsten. Ik ben groot geboezemed, met nu een cup H, normaal G. Ik zou gewoon nieuwe BH's kopen, het voelt vaak fijner en alles zit mooier met een nieuwe BH!
Hier bij elke zwangerschap een cupmaat gegroeid en dat is niet weer teruggegaan naar de oude cupmaat. Na borstvoeding ook niet. Het kan voor iedereen anders zijn.