Raar gevoel in buik.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Veertje86, 9 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertje86

Veertje86 Lid

13 mei 2016
    56
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb even een vraagje. Ik zit een week voor dat ik ongesteld noet worden en wordt gek van mezelf dus misschien kunnen jullie mij helpen.

Ben sinds paar dagen steeds misselijk, last van m'n ogen (krijg ze soort van niet scherp), trek hebben in eten tot t voor me Beus staat dan hoe fik niets meer, borrelende buik en sinds vanavond voel ik soort van kneepjes in mijn buik links onder. Lijkt net of iets samenspand en weer los laat erg irritant.

Iemand die dit herkend?

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Helaas kan het ook van de progesteron komen die in deze fase zijn piek heeft.
    Het kan echte zwangerschspskwaaltjes geven zoals misselijkheid e.d.
    Ik hoop voor je dat het uiteindelijk een zwangerschap is/wordt, maar er is nog weinig over te zeggen denk ik.

3. Veertje86

Veertje86 Lid

13 mei 2016
    56
    1
    8
    NULL
    NULL
    We gaan maar duimen dan!

4. Babywishgirl

9 aug 2016
    8
    0
    0
    Hallo Veertje68,

De steekjes of kneepjes links onderin lijken mij duiden op een innesteling. Een week voordat je ongesteld moet worden is dus 7 dagen na je eisprong, daar zit gemiddeld namelijk 14 dagen tussen. Tussen 7 en 10 dagen kan een innesteling plaatsvinden, dus het kan zijn dat je lichaam daar zo mee bezig is dat je ook last krijgt van andere kwaaltjes.
    Als je graag zwanger wilt worden dan ga je veel meer letten op de kleinste gevoelens die je normaal misschien ook hebt maar nu ineens opmerkt. Probeer er toch niet teveel mee bezig te zijn want anders is de teleurstelling des te groter over een week mocht je toch negatief testen. Dit heb ik zelf al erg vaak meegemaakt en ik voel iedere maand weer andere nieuwe dingen.
    Uiteraard gun ik het je wel dat je een innesteling hebt, want het lijkt me dat dat ook je bedoeling is.

Succes ermee!:)

5. Veertje86

Veertje86 Lid

13 mei 2016
    56
    1
    8
    NULL
    NULL
    Thanks, alleen ik heb op dag 10 eisprong gehad volgens test.

Deel Deze Pagina