Hallo meiden, ik ben 8,5 week zwanger vanaf het begin eigenlijk al erg opgeblazen (dit heb ik nog steeds erg) waardoor ik mijn eigen broeken niet eens dicht krijg, erg lastig. vanaf een week of 2 erg rugpijn , heb eigenlijk altijd wel een beetje rugpijn maar dit is echt niet leuk meer en ook sinds een paar week erg moeilijk eten en drinken.. hebben meer er last van? ik eet met het avond eten wel gezond en goed.. ik verplicht mezelf elke dag sowieso wat fruit te eten.. ik ga nu elke ochtend naar de winkel en dan koop ik verse bolletjes en kijk ik waar ik op dat moment zin in heb anders lukt me het echt niet,, erg lastig. drinken net zo ik kocht laatst diksap en was ik er 2 dagen echt gek op en dronk ik veel en naar de 2 dagen vond ik het vies erg vreemd, zelf ben ik echt GEK op cola helaas.. en mag ik van mezelf maar 1 blikje op een dag dit was volgens de verloskundige ook niet erg als ik het maar bij 1 laat.. maar mijn vraag is ik probeer veel thee te drinken en dit gaat goed.. maar iets in thee was niet goed wat ik gelezen had ik kan alleen niet vinden welke thee je wel meer mag drinken? iemand tips voor lekkere thee? of welke je allemaal meer mag drinken
Vervelend en gedeeltelijk herkenbaar. Ik heb erg laat van rugpijn, na een dag werken heb ik moeite met lopen. Een kruik geeft dan verlichting en ik slaap nu met een kussen onder mijn benen (alle ik op mijn rug lig) of ertussen (als ik op mijn zij lig) dat geeft wat verlichting. Heb er eentje rondlopen van 1,5 en werk op een kdv dus het is even doorbikkelen 😓 Qua thee moet je opletten met thee waar theïne in zit. Dit is net zoals cafeïne. Zonnatura heeft theïne vrije thee maar er zullen wel meer merken zijn
Ik heb sinds 2 dagen ook enorme rugpijn, heel laag. Daarnaast ook een naar gevoel in m'n buik alslof ik moet plassen, maar dan hoef ik niet. Hoop geen blaasontsteking..
In elke rooibosthee zit geen theïne, dus die zou je kunnen drinken. Sterkte met de rugpijn. Ik had vandaag mijn eerste positieve test, maar heb al twee dagen ontzettend last van lage rugpijn. En erge hoofdpijn die maar niet zakt.
Je hebt ook speciale zwangerschapsthee misschien dat dat iets is? Ik weet trouwens niet waar je die precies kan kopen.. Lage rugpijn herken ik met deze zwangerschap ook, echt irritant!
Was hier tot 13 weken ook echt een zeikerd ineens met eten en drinken. Luste amper iets en at echt waar ik zin in had. Eet nu vrijwel alles meer, dus het komt weer goed Maar als je ergens geen zin in hebt, gewoon niet eten! Je kindje komt wel aan de voedingsstoffen! En wbt je rug, maak even een afspraak met de fysio, misschien kan zij je tips en oefeningen meegeven. Heb ook vanaf 12 weken zere rug en bekken en ben hiervoor ook bij de fysio. Oefeningen helpen goed, maar ook voor mij is werken killing.