Vanochtend samen met vriendlief zaad ingeleverd en om 12:30 de inseminatie gehad,alles is goed gegaan en alles zag er goed uit werd er gezegd..dus nu de natuur ze werk laten doen en hopelijk over 14 dagen een uitblijvende menstruatie! Iemand hier op het forum die gelijk na de 1e IUI zwanger is geraakt? Merk dat ik toch wel beetje op zoek ben naar positieve verhalen..normaal ben ik overal zo nuchter over maar nu begint het toch wel allemaal heel spannend teworden
Hier iui 2 zwanger geraakt helaas een mk. En iui 5 weer zwanger en dat was onze dochter. Hopelijk mag je snel positief testen en een gezonde zwangerschap hebben
Hier wel direct de eerste iui zwanger geraakt. Helaas mocht het niet zo zijn. Nu alweer in iui 4 na mk.
Ja iui 1 zwanger! Nu bijna 26 weken van een jongen/meisjes tweeling . Ik duim voor je dat het bij jullie ook zo snel raak mag zijn!
Wij beginnen volgende maand aan IUI, althans daar ga ik van uit. Spannend voor jou, hopelijk is het raak. Ik heb wel eens gelezen/gehoord, dat een zwangerschapskans met IUI op zo'n 15-20 procent ligt.
Wij ook volgende maand of de maand erop. Dus hopennnnn dat deze maand nog raak is.. Moet nog 4 daagjes wachten met testen..