Hallo, Ik ben vandaag precies 36 weken zwanger en heb sinds gisteren erg veel pijn in de bovenbuik waar de baby ligt. De baby ligt erg hoog en is ook erg druk. Heb sinds vandaag ook ijzertabletten, maar ik ben ook steeds zo duizelig. Ook heb ik steeds een heel erg borrelig gevoel en t lijken niet mijn darmen, want zit echt op de plek waar de baby ligt. Ik voel me heel erg lamlendig en ben heel erg moe. nu heb ik gisteren mijn eigen VK gebeld en hij zei dat het een griepje was, maar ik maak me echt zorgen en durf hem dus niet meer te bellen, want hij scheept me steeds weer af als ik met vragen kom. Dit is toch niet eerlijk? Graag zou ik willen weten wat het kan zijn. Ik heb ook steeds harde buiken en heb al een keer in het ziekenhuis gelegen.
Hoi diaantje, Ik denk dat je kindje je Beurs heeft getrapt, Je kindje heeft nu niet meer zoveel speel ruimte en trapt dan vaak naar een zelfde plek of duwt zijn billen omhoog of het hoofdje. Hoelang gebruik je de ijzertabletten al? hEt heeft vaak 3-4 weken inwerk tijd nodig voordat je je beter voelt. Eventueel kan je ook FLoradix gebruiken. Dit zijn de laatse loodjes! Zet m op! Imke
Hoi Imke, Dank je wel voor je antwoord. ik heb afgelopen nacht in het ziekenhuis gelegen, want had nu ook rugweeen erbij. Er was alleen geen ontsluiting of iets had alleen wel veel harde buiken, maar nix aan het handje verder. Heb 2 spuiten gehad voor de pijn en voor het slapen en vanmorgen heb ik overgegeven. Blijkbaar is dat de nawerking daarvan ,maar het gaat nog steeds niet beter en blijkbaar moet ik het nog gewoon ff volhouden. De ijzertabletten slik ik nu pas dagen.