afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door calvin, 16 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. calvin

    calvin Lid

    23 sep 2005
    9
    0
    0
    tussen twee ongesteldheidperioden heb ik altijd een dag of twee slijmerige afscheiding, wilt dat zeggen dat je dan je eisprong gehad hebt..
     
  2. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Dit is waarschijnlijk het cervixslijm, dit betekend wel dat je in de vruchtbare periode zit. Hoogstwaarschijnlijk net voor je eisprong.
     
  3. calvin

    calvin Lid

    23 sep 2005
    9
    0
    0
    bedankt moo voor je snelle reactie!!
     
  4. flappie

    flappie Bekend lid

    20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Hallo allemaal,

    Ik heb ook even een vraagje over dit mooie onderwerp..... Ik heb nu een dag of drie 'last' van gele afscheiding, best veel. Eigenlijk zou ik vandaag ongesteld moeten zijn. Iemand een idee of dit bij de menstruatie hoort of iets anders :)

    XXXXX

    Hester
     
  5. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Geel heb ik nog niet gehoord. Wel roze achtig; innesteling. Ach ja, misschien verkleurd het nog....
     
  6. flappie

    flappie Bekend lid

    20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Dank je Elvira ;)
    We houden het in de gaten......

    XXXX
     
  7. Mickys

    Mickys Actief lid

    30 okt 2005
    339
    0
    0
    Hallo Flappie.

    Ik moest gisteren ook ongesteld worden en heb ook al 5 dagen last van veel afscheiding. Nou werd dat sinds vandaag ook ineens wat gelig, net zoals jij omschreef.

    Mijn testen blijven echter negatief. Nu zie ik dat jouw banner aangeeft dat je toch zwanger bent. Wil je me je verhaal vertellen???

    Groetjes Mickys.
     
  8. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Idd Flappie, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!
    Xl4a
     
  9. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Gefeliciteerd Flappie!!!
     
  10. flappie

    flappie Bekend lid

    20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Hoi Mickys en anderen,

    Nog bedankt voor jullie felicitaties. Ik vind het nog wel een beetje eng allemaal, want je hoort toch dat het wel eens mis kan gaan. In ieder geval: ik zat in de tweede ronde en dacht dat het wel niet zo snel zou gaan allemaal. Ik had het er nog met mijn vriend over dat als het over een jaartje zou gebeuren het ook prima zou zijn. Ik had vrijdag ongesteld moeten worden, maar kreeg die maandag ervoor al een beetje lichtbruine afscheiding. Ik dacht dat dit een vroege ongesteldheid zou zijn. De dagen erna werd het geel en behoorlijk veel, had toch echt wel inlegkruisje nodig. En toen ik niet ongesteld werd op zaterdag heb ik een test gedaan. En die was dus positief, voor de zekerheid vandaag nog één gedaan en nog steeds positief. Normaal had ik nooit echt last van afscheiding ( hooguit tijdens de eisprong wat slijm,...mmm lekker verhaal wordt dit zo :) ) Dus voor mij was dat wel een teken. Als ik jou was, Mickys zou ik nog even een paar dagen wachten ( kan zijn dat de HCG waarde nog niet hoog genoeg is, zeker als je een onregelmatige cyclus hebt) Succes in ieder geval en laat je het nog weten??

    Liefs,

    Hester
     
  11. Mickys

    Mickys Actief lid

    30 okt 2005
    339
    0
    0
    Hallo Flappie.

    Nou, nu de 2e dag overtijd en nog steeds niks. Wel nog steeds veel afscheiding en lichte krampjes. En mijn buik is wat gespannen, alsof ik steeds per ongeluk mijn adem inhoud.

    Bedankt voor je verhaal rn jij natuurlijk van harte gefeliciteerd!!! Snap best dat je t allemaal nog wat eng vindt. Maar het is wel iets heel moois, geniet er maar flink van.

    Groetjes Mickys!
     

Deel Deze Pagina