Eerst een vraag over buikkrampjes. Ik was vrijdag begonnen met omneo voor mijn dochtertje. ze dronk eerst hypo allergeen. En omdat ze veel spuugde dacht ga ik omneo proberen. Nou die wou ze absoluut niet drinken en dronk die huilend op. En werd ook s.nachts wakker en ze spuugde die melk even goed en had ook buikkrampjes. Nou toen ben ik zaterdag snel een pak hypo allergeen gaan halen. En ze dronk gelukkig weer de fles leeg. Maar nu in de avond begon ze hevige buikkrampjes te krijgen. Tenminste ik denk dat het krampjes zijn ze is aan het huilen en wilt niet ophouden. Ik krijg haar niet getroost. Hoe herken je het en ik voel mij nu schuldig dat ik haar andere melk heb gegeven.
Danisha was dan erg aan het kreunen en aan het schoppen met haar benen.. ook hoorde je scheetjes enzo... wat bij haar hielp: *In de krampjeshouding tillen (goolgen-afbeelding) *knietjes richting buik omhoog doen of fietsbewegingen maken *op de buik leggen of op de buik op je benen *in badje
ze zal waarschijnlijk even van slag zijn van de voedingswisselingen maar zodra ze daar weer aan gewend is dan zal het wel weer goed gaan toch? nou fijn dat ze weer slaapt!
ja, ik ga nu gewoon hypo allergeen gebruiken en nutriton gebruiken...had ik eerder moeten doen.. nu kan ik het omneo pakje weg doen..