Rare kwaaltjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door AshSjef, 30 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AshSjef

AshSjef Lid

27 mrt 2018
    15
    7
    3
    Vrouw
    Huisvrouw
    Maastricht
    Even een vraag aan de dames die er bekend mee zijn.

Heb nogal wat rare kwaaltjes en pijntjes ga even lijstje maken hehe

Ben nu 5 weken en 6 dagen dus nog helemaal niet ver.

Heb hiervoor al een miskraam gehad. Verdrietig genoeg.

• kon vanmorgen amper recht komen alles in me buik trok zo goed als samen.

• een raar gevoel aan de rechterkant van me navel.

• pijn aan me rechter schouder / arm.

• heel veel liggen draaien vanacht veel wakker geweest.

• kan soms niks van me omgeving verdragen en zou het liefste in een hutje op de hei zitten voor me rust.

Nu de grappige dingen :

• word momenteel de laatste week continu wakker met het verkeerde kussen. Slaap normaal heerlijk op me bolle volle kuaaen, nu continu ineens als ik wakker word lig ik op me platte kussen.

• ben verzot op alles wat pittig is.

• heb zo af en toe de haren op me tanden staan.

Liefs Ash

2. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Sommige kwaaltjes herken ik wel, maar dat zijn vooral de grappige ;).

Lastig dat je zo'n pijn hebt dat je moeite hebt met recht staan en je schouderpijn hebt. Heb je dit al met verloskundige of huisarts overlegd?

3. AshSjef

AshSjef Lid

27 mrt 2018
    15
    7
    3
    Vrouw
    Huisvrouw
    Maastricht
    Ja die grappige zijn geen ramp

Ik heb helaas van me eigen al doorgezakte rug dus beetje bang dat het daar wel door komt.
    3 april eerste echo bij VK dan kan ik het ook gelijk vragen duurt me alleen iet wat te lang, is ook nog pas om half 9 s’avobds hehe

4. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Hopelijk is het inderdaad van je doorgezakte rug, al is dat natuurlijk ook vervelend! Succes met je echo, houd ons op de hoogte :thumup:.

AshSjef vindt dit leuk.
  5. AshSjef

AshSjef Lid

27 mrt 2018
    15
    7
    3
    Vrouw
    Huisvrouw
    Maastricht

Ja denk het wel voel vooral veel pijna in onderrug.

Maar kan het dat de symptomen af en toe wat afnemen ?

Dankje duim zo erg dat op de echo al een kloppend hartje is te zien ❤️

We blijven goede moed houden.

6. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Lastig om te zeggen omdat het per zwangerschap zo verschilt. Ik had in het begin geen rugpijn, pas toen ik wat langer zwanger was kreeg ik er veel last van. Wel geldt voor alle kwaaltjes: ze kunnen komen en gaan. Misselijkheid, honger, bloedneuzen, van alles haha.

Stel vooral je vragen aan je vk overmorgen, wellicht kan zij je geruststellen!

AshSjef vindt dit leuk.
  7. AshSjef

AshSjef Lid

27 mrt 2018
    15
    7
    3
    Vrouw
    Huisvrouw
    Maastricht

Oke dat is in ieder geval fijn om te horen dat ze kunnen komen en gaan

Ja honger herkenbaar

Zal ze ook zeker vragen. Ben denk ik beetje nerveus doordat de eerste al sowieso miskraam was. Hoop gewoon dat het goed gaat komen deze keer.

Ben sowieso ditmaal plots klap met menstruatie gestopt terwijl ik voorheen gewoon maandelijkse menstruatie had dus dat is in ieder geval volgens mij beter.

8. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Ik snap jouw angst goed vanwege jouw miskraam en ook bloedverlies is natuurlijk niet fijn. Goed nieuws dat je dat nu niet hebt. Nog even afwachten en dan heb je meer duidelijkheid, toch fijn!

AshSjef vindt dit leuk.
  9. AshSjef

AshSjef Lid

27 mrt 2018
    15
    7
    3
    Vrouw
    Huisvrouw
    Maastricht
    Hoi @Evi88.

Gisteravond is vrijwel goed gegaan. Helaas waren we net wat te vroeg om al een hartje te kunnen zien.

Ben nu 5,5 week zwanger maar de verloakundige was ditmaal toch wel erg positief ter verhouding van de vorige keer.

Ze zei ook dat ik me gerust wat minder zorg kan gaan maken. En heb inderdaad de echo van nu vergeleken met die van de vorige keer en toen zag ik zelf toch ook wel duidelijk het verschil.

Dus ja ben wel wat gerust gestelder.

Helaas verliep me nacht niet zo best qua kwaaltjes. Ben de hele nacht erg duizelig geweest knalde van de hoofdpijn. Dus vanmorgen gelijk gebeld. Kon zijn dat ik beetje last heb van bloedarmoede dus moet iets met zout eten gelijk me bouillon gehaald en heb goed geholpen voel me wat beter maar nog altijd wat suf na afgelopen nacht hehe

Deel Deze Pagina