Mijn kind heeft opeens sinds 2-3 dagen last van buikkrampjes, nooit eerder gehad. Hoe kan dat op eens, ik heb altijd dezelfde voeding gebruikt en wat kan ik er nu aan doen?
hoe het kan weet ik niet maar het is heel normaal hoor bijna elke baby heeft het, ik gebruik cinababy van vsm dat zijn homeopatische druppels ze helpen haar erg goed
wij hebben bij Suus abc-dophilus gebruikt. Dit werkte super. op de cina-druppels reageerde ze niet. suk6 gr Charlotte
hallo ssgerundt wat ook goed helpt is venkel thee! weet niet of je het kent? maar is te koop in bijna elke supermarkt. Water koken en theezakje erin en laten afkoelen en klein beetje uit een flesje laten drinken! verder kun je kijken op http://babycare-and-advice.com/krampjes.htm daar staat ook wat over wat je kunt doen bij krampjes! succes!
Wat een middeltjes allemaal he? Wij hebben bij Fenja alles geprobeerd en het enige wat een beetje werkt is Sab-simplex. Maar nog zijn ze niet helemaal weg.
Het hoort er ook wel bij he zeggen ze. De eerste maanden. Heel erg balen dat zeker. Want het is vreselijk om je kleintje pijn te zien lijden Hier werkt niks. Ik geef borstvoeding en nu ik geen melkproducten meer eet en drink zijn de krampjes een stuk minder heftig gelukkig