Hallo dames, Ik heb van de week hele mooie voedingslingerie gekocht in 90F. Die maat had ik ook na de geboorte van mijn dochtertje tijdens de borstvoedingsperiode. Na verloop van tijd ben ik terug gegaan naar cup E. Inmiddels zit ik weer in F (E werd echt te klein). Ik ben momenteel 33 weken zwanger en vraag me nu af of ik straks (na de bevalling) ook nog wel in F zal passen? Niet dat die maat dan te klein is, want dat zou ik zonde vinden van die (dure) voedingsbh's! Misschien denken jullie: waarom heb je nu al iets gekocht, maar dat is omdat ik niet veel heb in F en ik wil graag nog wat moois aan kunnen trekken voor mijn man . Daarnaast ben ik weer van plan om lang borstvoeding te geven, dus ik moet er wel eventjes mee doen (mijn dochtertje heb ik 2,5 jaar gevoed). Iemand enig idee of je borsten nog een cupmaat zullen groeien in de laatste paar weken of zal dat wel meevallen?
Ik had nog een enorme groei na de bevalling! Dus de voedings BH's die ik had kon ik niet meer aan. Maar dat was wel mijn eerste kindje, dus of dat met je tweede ook zo is? Grote kans dat je een paar maanden na de geboorte wel weer wat "krimpt", dus dan je hem later toch weer aan?