snelle stuipjes in de buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sjmmie, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

ik zat gisteravond aan tafel voel ik ineens linkonder in mijn buik heel snel geschok, net stuipjes heel snel, leek wel een halve minuut te duren en ik werd er echt een beetje raar van. Later voelde ik het nog een keer, maar dan korter.
    Vandaag zat ik in een wachtkamer en toen voelde ik het weer, je kunt het ook van de buitenkant voelen, steeds op dezelfde plek.. Ik ben 22+ weken zwanger, wat kan dit zijn....ik weet het niet meer van mijn vorige zwangerschappen of ik dit gehad heb, maar komt me zo niet bekend voor, het voelt niet als de hik?

beetje bezorgd...

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Gewoon getrappel :D
    Niks om je zorgen over te maken.
    Had ik bij de eerste ook.
    Het voelt heel spastisch he? hahaha :)

3. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Hik voel je pas als het langdurige schokjes zijn... Ik denk getrappel want hik is niet voor eventjes.. maar juist iets langer dan 10 minuten.

4. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    voelt echt raar dit, vind getrappel heel gezellig maar hier word ik een beetje eng van.. en de hik is het echt te snel voor inderdaad.. het is net trommelgeroffel..

ben er ook op gespitst nu, zal wel niks wezen maar is toch altijd fijn als het andere mensen bekend voorkomt :)

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hier soms ook hoor.. dat echt een soort getrappel alsof ze het niet naar de zin heeft.. Beetje alsof je voet vast zit in het zeewier en je probeert je voet eruit te trekken.. dat soort beweging. Dacht ook dat er iets mis was, maar het schijnt normaal te zijn :)

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Sinds kort voel ik af en toe een plopje...ben nu 18 weken dus misschien nog wel erg vroeg en het is ook nog maar vaag...Maar ik heb al wel iets vaker een soort raar heel snel getril gevoeld...alleen iets lager zeg maar...heel gek! Werd er wat ongemakkelijk van! Misschien dat het idd de beeb is...?

Deel Deze Pagina