Zo spannend, morgen hebben wij de GUO! Net op controle geweest bij de VK, die vroeg of ik zenuwachtig was.. Dus ik gaf aan dat het nog meevalt, dat we het morgen allemaal vanzelf zullen zien.. Maar stiekem vind ik het natuurlijk retespannend! Het scheelt dat we met 16 weken een pretecho hebben laten doen en dat die mevrouw daar ook alles heeft bekeken wat er maar te zien zou kunnen zijn. Ze gaf aan dat alles er heel goed uitzag! Zojuist bij de VK weer het hartje mogen horen, het klonk erg mooi krachtig en goed regelmatig.. Dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen. Enige wat steeds door mijn hoofd spookt is dat ze tot nu toe (met 12 en 16 wk) de nieren nog niet hebben kunnen zien, zou dat zorgelijk zijn? Of kan het ook zijn dat ons kindje er niet goed voor lag? Ik probeer me er niet te druk om te maken, de 2 verschillende echoscopisten deden dit ook niet.. We zien het morgen wel! Maar het blijft spannend.. Iemand een (goede) ervaring die ze wil delen? Edit: wij krijgen de GUO als vervanging van de SEO, niet als aanvulling op de SEO. De reden van de GUO is dat mijn broer/zus een waterhoofd en open ruggetje had en vrij vroeg in de zwangerschap is overleden.
Hier volgende week een guo ivm aangeboren afwijkingen bij de oudste. Bij de vorige zwangerschap ook gehad en dat zag er perfect uit (ook gezond geboren). Ik ben niet zenuwachtig. Komt vast goed. En anders... Zien we dan weer. Ik duim met je mee!
Pas een guo gehad, ivm met dysmature kinderen en gaatjes in het hart van zoontje. Wat was ik zenuwachtig die dag zeg, we mochten ook pas om half 3. Na dik een half uur had ze de belangrijkste dingen gecheckt en al gezegd dat het er goed uitzag, toen kon ik me pas goed ontspannen en genieten van wat ik zag. Pffff, ik heb het niet zo op echo's door miskramen Nu krijg ik over anderhalve week mijn tweede groeiecho, bij de vorige heb ik voor het eerst onbezorgd mee kunnen kijken. Ik kijk nu uit naar de volgende echo, dat is echt nieuw voor me. Heel veel succes morgen!
Veel succes morgen! Ik heb nog geen ervaring, 19 augustus GUO door een hartritmestoornis bij mijzelf. Ga er maar vanuit dat alles goed is.
Wat fijn dat alles goed is! Ik heb over 3 weken ook een GUO ipv SEO. Ik vind het wel spannend. Maar volgende week hebben we ook een pretecho staan, dus hebben we in ieder geval ook vast een keer kunnen kijken
Ja scheelt idd, eerst een pretecho! Nam bij mij ook al een hoop zorgen weg.. Ze hebben hier wel een afwijking gevonden aan de navelstreng, maar na verder onderzoek bleek dat er met ons mannetje verder niks aan de hand is: die doet het prima! Veel plezier met de pretecho en veel succes met de GUO!