Hoi, Ik ben nu ruim 31 weken zwanger en eregisteren was ik ziek dacht dat ik de buikgriep had... misselijk, diarre, moe.. gisteren ging het al een heel stuk beter nergens geen last meer van en afgelopen nacht ging het weer helemaal mis.. de halve nacht wakker gelegen door steekjes en krampen en vanmorgen erg misselijk en ook weer diarree.. ik drink genoeg.. lig alweer de hele dag op de bank.. de kleine is de hele dag zeeeeeeer bewegelijk!!! is ze altijd wel maar nu wel extreem!! en met opstaan en zitten en omdraaien in bed of op de bank een harde buik... Klinkt dit als de buikgriep of moet ik de verloskundige of huisarts bellen???
Hee, wat naar zeg. Ik had gisteren ook diarree en de hele dag overgeven. Vannacht zulke krampen, kon bijna niet ademen. Nu is het bij mij weer over, maar klinkt bij jou ook als buikgriep Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de huisarts bellen Beterschap. liefs
Klinkt idd als buikgriep. Heb ik ook gehad. Heel erg overgeven en na 1 dag was het over. Je lichaam doet dan wel overal pijn.
ik ben ook sinds deze week misselijk en heb enorme last van diarree.. maa ik hoef niet over te geven dus van mij zal wel geen buikgriep zijn toch? en als jij zelf denkt dat het buikgriep is meot je gewoon even de HA bellen!
Het kan geen kwaad als je buikgriep hebt want juist door de zwangerschap heb je minder weerstand.. Wel ervoor zorgen dat je genoeg vocht binnen krijgt door veel te drinken want met buikgriep kan je amper eten of het in no time eruit.. 2 weken geleden heb ik 2 dagen last gehad van buikgriep.. Vk gaf aan dat het niet erg is maar wel genoeg moet blijven drinken zolang je niet kan eten! Beterschap
Mijn gyn zei dat hij al een aantal vrouwen had gehad met die klachten en die hadden allemaal last van buikgriep (en dus niet van de zwangerschap). Het schijnt te heersen.
Het heerst heel erg, vooral de klachten als diarre, hoge koorts, veel slapen horen erbij. Bewoners van mij (woongroep gehandicapte kinderen, 11) zijn er al 6 ziek geweest en 3 collega's. Maar ja wat wil je ook, met dit rotweer!!!! hahaha
Ik heb ook buikgriep sinds afgelopen zaterdag. Het gaat inmiddels wel veel beter, maar maandag nog moest ik na urinecontrole toch in het ziekenhuis worden opgenomen met uitdrogingsverschijnselen. Ik spuugde wel echt dag en nacht om het uur/half uur alles eruit. Het heerst dus echt begrijp ik uit de reacties! In iedergeval wel goed in de gaten houden inderdaad dat je genoeg vocht binnen houdt! En beterschap!