9 weken- bruine spotting af en aan

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door maybemommy, 25 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybemommy

14 mrt 2016
    39
    0
    6
    Hooi hooi!
    Ik weet dat hierover al vaker topics zijn geweest, maar ik plaats toch even m'n eigen. Al ruim een week heb ik af en aan bruin verlies. Eerst leek 't op oud bloed, maar nu is t meer bruine afscheiding geworden (TMI, sorry!) Heb verder geen krampen of iets dergelijks ook is het echt super weinig, een inlegkruisje is niet écht nodig. Toch maak ik me wel zorgen, ookal is het echt minimaal "bloed"-verlies. Heeft één van jullie ook zoiets meegemaakt? Of denken jullie dat ik me zorgen moet maken? :(

2. 2boyss

2boyss Actief lid

29 jan 2015
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb al een week of 4 rood bloedverlies, maar er is niets aan de hand. Ik had er namelijk het ziekenhuis voor gebeld, maar je moet je pas zorgen gaan maken als je meer bloed verliest dan je menstruatie of als je hevige buikpijn krijgt.

Bij mijn oudste zoon heb ik ook een aantal weken bruin-en roodverlies gehad. Hij wordt volgende week 4 :D

Succes en als je het niet vertrouwt gewoon je gyneacoloog bellen!

3. maybemommy

14 mrt 2016
    39
    0
    6
    Dankjewel voor je reactie! (Ik zie trouwens dat 'k mijn topic bij het verkeerde deel van de site heb gezet..) Maar dat klinkt geruststellend, ik kijk het even aan en misschien dan toch laten checken 😊

4. Mich92

Mich92 Bekend lid

25 nov 2015
    608
    221
    43
    Ik heb het ook een aantal weken op en af gehad tot 10 weken, en gaat nog steeds goed!! Bruin is echt oud en als het zo weinig is helemaal :)

5. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi, ik heb met bijna 10 wkn en 12 wkn bloedverlies gehad.
    Met 12 wkn ook een groot stolsel verloren.
    Regelmatig echo's gehad maar een oorzaak is niet echt gevonden. Waarschijnlijk een contact bloeding met 10 wkn gehad en het vaatje wat toen gesprongen is,is waarschijnlijk heel fragiel.
    De arts vertelde ook dat het bruin verlies soms 2 wkn kan aanhouden.

Deel Deze Pagina