Wij gaan waarschijnlijk binnenkort als de familie bij ons op bezoek is het geslacht bekend maken. Bij ons zoontje hadden we blauwe schoentjes gekocht en die laten zien. Nu willen we iets anders bedenken. Twee kleine cadeautjes in het roze die mijn ouders en s-ouders mogen uitpakken. Wie heeft er een leuk idee?
Wij hadden hier om te vertellen dat we zwanger waren kleine biedemeier boeketjes laten maken, hier een kaartje aan gemaakt met een gekleurd lintje, speentje en een babygelukspoppetje. Ik had alles roze/blauw maar je kan dat heel goed alleen in het roze of in het blauw doen! Oma heeft het boeketje nu gedroogd staan met het kaartje er nog bij, mijn vader en s-ouders hebben het kaartje met speentjes etc eraan opgehangen en die hebben ze ook nogsteeds hangen. Is maar klein dus ze kunnen het makkelijk kwijt en ze vonden het allemaal geweldig! Je kan ook een mini koffertje maken met een oppaskit in kleur? Je hebt zulke snoezige lunchkoffertjes voor kids!! Zoals deze:Blafre lunchkoffertje Roze uil | Blafre | Little shop around the corner en daar bijvoorbeeld een roze slab en een dekentje in met een kaartje, "voor als ik bij opa en oma kom spelen!" erin?
Hele leuke ideeen! Maar helaas niet wat ik zoek. Ik zoek echt iets simpels, iets makkelijks. Gewoon echt iets kleins.
Een (klein) prentenboekje waarin het over een meisje gaat? Of Jayden een shirtje aan laten trekken waarop staat dat hij een stoere broer wordt van een klein lief zusje oid? Een roze mutsje, of inderdaad iets lekkers wat roze is..?
Of laat de 20-weken echo foto zien waarop het geslacht te zien is en dan dat ze mogen raden wat het is. Of doe er een roze strik omheen.
ik wilde het niet vertellen maar mijn broertje studeert geneeskunde. Dus we lieten een filmpje van de 20weken echo zien. Had die vrouw gezegt dat het geslacht er niet op zou staan... Mijn broertje zag het na een paar minuten... whahaha dus ja toen was het niet mee geheim!