Hallo meiden, 2,5 week geleden heb ik een miskraam gehad. De miskraam is eigenlijk heel snel verlopen, had na 5/6 dagen al compleet geen bloedverlies meer, en 1,5 week later ben ik doormiddel van een echo bij de verloskundige helemaal schoon verklaard. Na 2 weken had ik alweer een witte zwangerschapstest. Nou heb ik sinds 2 dagen een zeurende pijn in mijn buik. Het zijn duidelijk niet mijn darmen, niks wijst op een blaasontsteking oid. Ik heb ook geen koorts of verder bloedverlies. Zou het mijn eisprong kunnen zijn? Ik heb normaal nooit buikpijn rond mijn eisprong. Ik maak me toch een beetje ongerust om de buikpijn. Zou het nut hebben om een ovulatietest te doen. Als deze positief zou zijn, zou dat de buikpijn kunnen verklaren, toch? Ik voel me zo'n zeikerd om hier de dokter of de verloskundige voor te bellen zo voor het weekend..
als je wilt bellen moet je dat gewoon doen joh! anders ga je het weekend in met onzekerheid... je kan een ovulatie test doen maar als die negatief is kan het ook hard aan komen.. dus denk er eerst even goed over na.. succes!
gewoon bellen, daar zijn ze voor! je wilt niet weten waar ik voor gebeld heb en ik voelde me zo stom dat ik belde, maar dat is helemaal niet! gewoon bellen hun weten daar meer over.