Hallo Dames, Ik ben als ik het goed gerekend heb nu 6 en een halve week zwanger... 2 weken geleden positieve clear blue test. Heb veel pijn in mn buik. Ben met vlagen misselijk. En erg pijnlijke borsten en tepels. Maar ik ben gewoon beetje onzeker. Is dit raar,of hebben meer van jullie dit???
Heeeel herkenbaar! Ik ben blij als ik de 20 wkn echo heb gehad. Vraag me nu steeds af of ik nog wel zwanger ben.
Wanneer heb je die echo gehad? Heb vandaag maar even een afspraak gemaakt bij de huisarts,hopelijk gaat hij me wat meer geruststellen! Iig van harte gefeliciteerd!
Heerlijk om te horen,dat er meer meiden zijn die zich zo voelen!! Ik heb ook op internet doormiddel van mn eerste dag van mn laatste ongesteldheid uitgerekend dat ik 6 en een halve week zwanger ben... Maar wil het liever precies weten
Heel herkenbaar.. Je verlegt je grens telkens.. Als ik die eerste drie maanden maar door ben.. Als ik die 20 weken echo maar gehad heb.. Als ik de 28 weken grens maar over ben (levensvatbaar) Als ik de bevalling maar achter de rug heb.. Als ik hem/haar maar in mijn armen heb.. Blijft spannend, gaat wel om leven. Ik ben iets geruster nu ik vollop leven voel. Maar vorige week was hij even anders gaan liggen en voeld ik hem minder, nou dan heb je het ook niet breed... Dus...niets vreemds aan... Heel veel geluk met je zwangerschap.
Oehh jij ook gefeliciteerd,kan niet wachten tot ik 24 weken plus ben! Maar je weet het goed te zeggen zo met al die hoogte punten op een rijtje! Maar jij was in het begin ook meer onzeker dus??
Ik ben ook super onzeker geweest. Tuurlijk elk krampje denk je dat het mis is (ik tenminste) Met 8 week hebben we het ongeveer aan ouders enzo verteld, dat was wel fijn, want die konden mij wel redelijk gerust stellen! En vind het nu gewoon zo fijn dat ik het voel, duurt voor jou nog even, maar gaat vast goed komen. Probeer niet te veel te piekeren, dan word het alleen maar minder leuk (weet ik uit ervaring ) Succes!!
Thanx! Wat een lief berichtje! Met een week of 8 vertelde je het je ouders? Mijn moeder wist het al heel snel,die zag het aan mn gezicht En nu vind ik het vreselijk dat ik het nog niet aan mn vader kan vertellen. Vertel hem ook altijd alles haha! Maar mn geduld (wat ik niet heb) wordt gewoon even op de proef gesteld. Ik ga over 2 weken naar mn HA. Hoop dat ik het tot die tijd mn mond kan houden En wat voel je nu allemaal dan? Ben vreselijk nieuwsgierig hoor
Hallo, ook ik ben ongeveer 6 weken zwanger en erg onzeker! Alleen mijn vriend en een goede vriendin weten het, er komt me de hele dag niks uit handen terwijl ik van alles moet doen. Gefeliciteerd meiden
Die onzekerheid is heel normaal hoor! Ik vind de eerste weken ook moeilijk en onzeker. Kon je maar iedere keer ff checken hè? Nu ik al een tijdje leven voel, ben je iets geruster. Maar idd iedere periode brengt onzekerheid mee hoor, blijft de hele zwangerschap door . Van harte gefeliciteerd en geniet van de bijzondere tijd!!
Ik voel vanaf 18 weken al steeds trapjes of stompjes, maar iedereen voelt het weer anders, sommigen als vlindertjes, kriebeltjes, maar bij mij meteen getrappel! Probeer te genieten! En moon82 dat herken ik dat er niks uit handen komt, ik had in het begin ook nergens zin aan, en heb me eraan over gegeven, nou heb ik ook een super vriend die veel voor me deed (en nog doet) mijn energie is wel wat terug, maar ben ook zeker nog vaak lui en weinig zin aan dingen, maar als je dan eenmaal bezig bent komt het wel goed!! Doe wat je kan, en verder neem je rust, de baby is nu toch al het belangrijkst!!
@moon: Van harte gefeliciteerd meid!!! Haha dat herken ik,ik ben wel aan het werk,maar anders ben ik altijd veel bewuster aan het werk.Kan mn hoofd er niet helemaal bijhouden... Vandaag ook vreselijk misselijk,begon vanmorgen al en daardooor kon ik niks naar binnen krijgen... Maarja heb dr heel veel voor over
Zie nu pas de tweede pagina Larissa bedankt! En jij ook heel veel gezondheid en ook nog gefeliciteerd natuurlijk! En heerlijk om ook wat te horen van meiden die al wat verder zijn,dat geeft me goede moed! :-D Oh dat lijkt me echt heel bijzonder augustus baby,dan beleef je het allemaal wat meer. Dan wordt het voor mn vriend miss ook allemaal wat reeeler. Nou geduld is een schone zaak zeggen we dan maar
@theebeeb : dat zou wel een beetje een kostbare aangelegenheid worden. maar snap precies wat je bedoelt! KOM MAAR OP MET DIE ECHOO!!! Haha!
denk dat je die onzekerheid altijd wel houdt. ik hebnu 2 echo's gehad en nog steeds ben ik heel erg onzeker ik denk dat ik de geruststelling pas zal krijgen als ik ons beebje in de armen heb. je blijft altijd wel bang en onzeker denk ik. maar gewoon proberen positief te zijn en genieten van je zwangerschap..
Dat is ook helemaal waar Inge,maar zo'n echo bevestigd dan wel even dat het er ook daadwerkelijk zit. En daar zit ik toch echt op te wachten :-D En daar heb je helemaal gelijk in! Genieten is erg belangrijk! Moet in mezelf ook wel erg lachuh afentoe... omdat nog niemand het weet. En het lijkt wel of iedereen het evengoed de hele dag over zwanger en baby's heeft!
Ik heb net online nog een test besteld, haha dus morgen nog een keer de bevestiging. Ik heb mijn omgeving verteld dat ik een griepje heb, ja zegt mijn moeder: Je ziet ook zo moe en wit.... Vind het wel moeilijk om nog niks te vertellen aan de rest, kan zo slecht liegen! Vind het leuk om al die herkenbare dingen te lezen, had zelf nooit gedacht daar nog eens aan mee te doen... Maar vind het toch wel heel leuk!
@moon haha! wanneer ga je testen? En hoeveel heb je er al gedaan dan? En ja grappig,ik had hier ook niet zo maar aan gedacht. Maar zat te zoeken omdat ik dus zo oncker ben. En dan is dit wel heel erg leuk nou ben benieuwd naar je test! Suc6!