Buikpijn 3 dagen na ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kweb, 18 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hallo meiden,

Maak me een beetje zorgen. Heb maandag mn ei gehad en sinds gister zo`n ontzettende buikpijn. Gisterochtend kon ik niet rechtop staan. Lag er gisteravond ook al om 22.00 in. Terwijl het bij mij nooit voor 23.00/23.30 is. Tis vandaag wel ietsjes minder maar gewoon continu aanhoudende pijn. Tis ook niet te vergelijken met ongigevoel. Als ik ga zitten is het net of het hele zaakje beneden een stukje omhoog geduwd wordt.

Heb net maar ff met de ass van de ha gebeld en zij vond het ook niet normaal om dit 3 dagen na je ei nog te hebben. De ha belt tussen 12.00 en 14.00 terug. Heb voor de rest geen bloedingen gehad ofzo....

Klinkt dit bij iemand bekend in de oren?

Nou, ik hou jullie op de hoogte

Liefs Kweb

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Nou jah :confused:
    Is alsof ik mezelf lees :)

Gisteren (3 dagen na me ei), kreeg ik ook enorme krampen in mijn buik! Was ook een klein beetje winderig :oops:

Vandaag voel ik mijn buik nogsteeds en heb ik hoofdpijn en zuurbranden! :(

Ik hoop niet dat dit de feitelijke eisprong is... :(
    (Mijn NOD is pas over 12 dagen...)

Ik lees dus met je mee, wil het ook graag weten!

Liefs!

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb dit ook gehad! Volgens ff op dag 13 mijn ei en 3 dagen later ongi krampen en de dag erna roze spotting...1 dag niets en toen weer roze spotting...

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja maar aan de hand van ovutesten en temp weet ik dat mijn ei maandag is geweest. Had rond die tijd ook ongi gevoel en zondag hele erge rugpijn. Toen helemaal niets alles goed en aardig en gister begon ineens deze pijn. Ik voel het met alles.

Zit zelf te denken aan een ontsteking of iets dergelijks.

Hou jullie op de hoogte

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Volgens de dokter komt het door een bloeding in de buikholte,

Als het eitje gerijpt is en uit zn omhulsel "barst" gaat dat soms gepaard met
    een bloeding en dat geeft irritatie aan de buikvlies en dat verklaard de pijn
    die ik omschrijf. Met een paar dagen moet dat overgaan en als ik er last van blijf houden
    moet ik weer even bellen.

Het hoort er dus bij ....

6. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Hoi Kweb,

Wij lopen steeds bijna gelijk op. Hoe is het nu met je? En heeft de dokter ook verteld of dat positief is voor een mogelijke zwangerschap of zegt het helemaal niets?

Groetjes,
    Hope

7. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ik voel ook telkens een dag of drie pijn van mijn ei. Ben 2 x toch heel snel zwanger geworden.

Deel Deze Pagina