Wat is m'n lijf aan het doen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Poohbear82, Jan 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

Feb 12, 2013
    2,415
    0
    36
    Female
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik weet niet goed waar ik dit topic het beste kan plaatsen, dus hoop dat ik hier goed zit. Ik ben de kluts een beetje kwijt.
    Mijn lijf is altijd heel regelmatig en duidelijk geweest, tot nu...
    Een goed jaar geleden ben ik bevallen. Ik geef nog steeds borstvoeding, al hebben we dat eind december teruggeschroefd naar 1 keer per dag.
    Ik weet dat daardoor m'n menstruatie uit kan blijven.
    We willen wel graag opnieuw zwanger worden dus we klussen wel weer.

Nu heb ik 2 weken geleden een buikgriep gehad. Vervolgens had ik vorige week vrijdag wat bloedverlies. Dit was net aan 1 verbandje vol. Menstruatie lijkt het dus niet. :(
    Zou het een innestellingsbloeding kunnen zijn? Alleen de testjes zijn nog hagelwit en ik heb ook geen symptomen (geen duidelijke, maar ook geen vage).

Ik weet dat ik ook even met de huisarts kan gaan praten, maar ik heb verder geen klachten ofzo en ben er de laatste maanden al zo vaak geweest/naar toe gebeld dat ik bijna een abonnement kan afsluiten ;);)

2. trotsema

trotsema Bekend lid

Jan 3, 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had in het begin toen het op gang kwam ook lichte bloedingen. zelfs een tijdje om de twee weken. klachten die ik ken van een zwangerschap. Bij heeft het ook lang geduurd, maar ik had wel gewoon een eisprong en en daar uit zwanger geworden. Nu heb ik Vorig jaar eerst een spiraal gehad en na een half jaar een hele bloeding gehad, daarna twee maanden om de twee weken en nu twee maanden niks. Ik probeer door goed naar mijn lichaam te luisteren wat mijn cycles is.

3. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Als mijn zoon minder aan de borst gaat (door verkoudheid ofzo) krijg ik ook weleens een dagje bloedverlies. Dat zou dus ook de oorzaak kunnen zijn...
    Witte testen betekend meestal datje niet zwanger bent, helaas :)

Share This Page