Buikpijn 3 weken na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door BabsieG, 2 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik heb 3,5 week een miskraam gehad met 5wk4d. Een week later heeft een verloskundige met een inwendige echo gekeken en er zat niets meer. Ook mijn zwangerschapstest was negatief.
    Afgelopen vrijdag kreeg ik ineens een drukkend gevoel bij mijn schaambot en bekkenpijn, zoals toen ik zwanger was. Zaterdagnacht, precies 3 weken na de mk, had ik behoorlijke ongi-krampen, maar ik ben niet ongesteld geworden. Heel vreemd voor mij, want normaal zet ongi dan altijd gelijk door. Kreeg wel een beetje bruinverlies. Gisteravond had ik weer last van mn onderbuik, maar dan op een andere plaats. Nu heb ik continu het gevoel dat de ongi komt, maar het blijft bij een beetje bruin.
    Het lijkt me heel sterk dat ik weer zwanger ben, want de vorige x was al een toevalstreffer (artsen zeggen dat het praktisch uitgesloten is dat we op de natuurlijke manier zwanger worden vanwege slecht zaad), dus maak me toch een klein beetje zorgen dat de mk niet helemaal goed is verlopen. Kan iemand me geruststellen?

Alvast bedankt!

2. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik heb zo'n 2 maand geleden een mk gehad. De eerste ongie kwam heel mooi meteen weer op 26 dagen. Alleen in de volgende cyclus kreeg ik na de eisprong allerlei zwangerschapsklachten. Buikpijn misselijk, duizelig enz. Mijn ongie bleef ook uit. Totdat ik 4 dagen overtijd was (heb 2 zwangerschapstesten gedaan allebei negatief) toen werd ik toch nog ongesteld en dat terwijl ik altijd heel geregeld ongie was. Het kan dus zeker nog een nasleep zijn van de miskraam. Je lichaam heeft toch een behoorlijke opdonder gekregen en vergeet ook het geestelijke gedeelte niet natuurlijk. Ik hoop dat je snel weer alles op de baan hebt, maar mocht je twijfelen of het allemaal wel is zoals het hoord. Dan even bellen met de gyn of huisarts. Die kunnen dan altijd nog even kijken.

3. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Hallo Lin,

Wat je zegt is voor mij heel herkenbaar en ben een stuk gerustgesteld.

Tnx!

Deel Deze Pagina