buikligging

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door seat, 27 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seat

seat Actief lid

17 mrt 2008
    134
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik heb een vraagje aangezien ik het nergens nog heb kunnen lezen, maar ben nu 6 1/2 week zwanger en lig het liefst met slapen op mijn buik!! maar weet iemand of dit wel kan/mag/schadelijk is voor mijn kindje??
    Tot nog toe probeer ik zo veel mogelijk op mijn zij te liggen, maar ik slaap zoooooooooooo slecht!! Met 4 uurtjes ben ik klaar wakker!!! Dacht altijd dat je zo veel zou slapen in het begin van je zwangerschap, maar bij mij is dat dus totaal niet zo, terwijl ik wel moe ben!!

Alvast bedankt voor jullie reactie!!

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    als je er geen last van hebt dan kan het geen kwaad voor je baby. het is goed ingepakt. en de baby is goed beschermt in je buik.
    als het jou niet pijn doet dan kan et geen kwaad.
    iik ben ook een buikslaper maar ik weet dat het bij mij bij ongeveer 10 weken zeer ging doen. en anders slapen is idd nogal k*t maar ja is voor een goed doel en moet zeggen dat ik elke nacht meer aan ga wennen hihi

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.280
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik blijf zo lang het nog gaat lekker op mijn buik slapen! Ik trek wel 1 been op, maar dat deed ik altijd al (liefst zo hoog mogelijk :D).

4. seat

seat Actief lid

17 mrt 2008
    134
    0
    0
    Nou ik denk dat ik vannacht weer een poging ga wagen!!! Op naar een lekkere lange nacht!!!!!:)

Bedankt voor jullie reacties!

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Gewoon lekker op je buik gaan liggen!
    Je kleintje is nu nog niet eens boven je schaambeen uit, dus die merkt niets hoor...

Ik ben ook een buikligger en heb dat net zolang gedaan totdat de kleine aan begon te geven dat ie t niet meer wilde haha

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    je kindje zit nog achter je schaambot... maw heel erg beschermd!
    ik slaap nu nog af en toe op mijn buik, naja met 1 been omhoog en krijg er nu af entoe buikpijn van dat ik gewoon echt terug moet draaien maja ben dan ook 37 wkn...
    gewoon lekker op je buik slapen

7. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    bij mij lukt t echt niet meer.. voelt niet fijn..

heb nu zo'n voedingskussen (IDEAAAAAAAL) en die leg ik naast me en lig ik met 1 been overheen, dan lig ik toch half half op me buik zonder dat ik m plet :D

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Kan inderdaad geen kwaad. Ik kan het helaas niet meer :(

9. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Zolang het nog kan mag je dat inderdaad gewoon doen hoor! Ik was ook altijd een buikslaper maar mijn kleintje begon helaas al vrij snel te protesteren als ik zo lag ;)

10. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Leuk om dit te lezen... ik vroeg het me namelijk ook al af.. (heb gisteren toevallig ook op het punt gestaan hier een topic over te openen)

Ik ben ook echt een buikslaper.. ik merk nu wel dat ik s'nachts af en toe wakker word omdat het "anders" ligt dan anders... (sorry maar kan het niet anders omschrijven) Het is een beetje het gevoel of dat er dan een bal in de weg ligt, dit terwijl mijn buik opzich nog niet zo heel erg groot is...

Lekker met één been omhoog ;) Heerlijk! :D

11. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    ik ben halve buikslaper en ik lig eigenlijk nog steeds half op me buik de kleine heeft er nooit een probleem van gemaakt.

( ik slaap dus leunend op me buik en beetje op me zij)

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    lekker op je buik gaan liggen nu kan het nog er komt een tjd dat je echt merkt en dat het niet meer gaat!!geniet nu nog lekker van je nachtrust succes!!

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

hihi

Ben zelf ook nu zwanger maandag 15 weken.

En ik ben een half buikslaper, kon al niet op me buik liggen overgewicht, maar wat er ook verteld werd al paar dagen als ik op me buik ga liggen voelt het net of je een ballonnetje onder in je buik hebt, probeer het een tijdje en dan word het wat gevoeliger maar is wel leuk om te voelen,

Groetjes en veel plezier in je zwangerschap verder

Deel Deze Pagina