Bloeding begin zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lizzy2410, 9 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy2410

Lizzy2410 Lid

9 okt 2019
    9
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal,

afgelopen dinsdag (2 oktober) deed ik een zwangerschapstest en het was duidelijk positief. Wauw, eindelijk na 3 jaar. Helaas begon er woensdag, dag na de positieve test, bloedverlies. Niet eens zo heel veel, hetWas wel helder bloed. Dit bleef 2 dagen aanhouden en toen het weekend helemaal niks. En tot op heden roze bloed verlies. Het bloedverlies is alleen bij afvegen. Die donderdag was ik naar de huisarts geweest en de huisarts zei dat het mogelijk een miskraam kon zijn. Ik moest afwachten, en mijn HCG zou binnen 2 weken weg moeten zijn. Ik krijg geen echo, geen bloedonderzoek niks. Afwachten... wauw... dan vraag je me iets. Ik was zo verdrietig... maar goed. Ik bleef zwangerschapstesten doen, omdat ik wilde zien dat mijn HCG geleidelijk weer naar beneden zou gaan. Dit deed ik voor mijzelf, om het af te sluiten. Tot mijn verbazing lopen mijn testen op... ik zal ze proberen bij te voegen als bijlage. Is dit normaal??? Hebben meer mensen dit gehad?? En toch een goede zwangerschap gehad?? Aanstaande maandag heb ik zelf een echo geregeld bij de verloskundige. Meer voor mezelf om te zien of het schoon is van binnen. Of... om te kijken of er toch iets zit?
    Ik had 17 september een positieve ovulatie test. Vandaar ik weer dat ik nu ongeveer 5 weken zwanger zou moeten zijn.
    Is er nog hoop? Ik deed afgelopen woensdag 2/10 een digitale clear Blue en deze gaf 1-2 weken aan. Vandaag gaf de digitale ook 1-2 weken aan.
    Groetjes Lizzy

Bijgevoegde bestanden:

2. PixieDust

PixieDust Bekend lid

12 mrt 2019
    537
    493
    63
    Vrouw
    Ik heb geen ervaringen met bloedingen, maar ik weet wel dat alles mogelijk is. Miskraam is er 1 van, maar dan zou je (denk ik) langer door bloeden en krampen hebben. Het zou ook nog een andere reden kunnen hebben.

Aan de hand van je testen te zien loopt je lijn mooi op en maakt je lichaam met de dag meer hcg aan ipv dat dit afneemt.

Voor een echo is het denk ik nog te vroeg om wat te kunnen bepalen. Ik had met 4/5 weken een echo omdat ze bang waren voor een bbz, en konden ze ook nog niks zien in mijn baarmoeder. Gelukkig was er niks aan de hand en ben ik nu al 33 weken zwanger.

Het zit er idd niet anders op dan afwachten helaas. De 1e 3 maanden kunnen onwijs onzekere maanden zijn.

Ik hoop voor jou dat alles goed komt, sterkte!

Deel Deze Pagina