buikpijn 34 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door stampertje, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik wou evenweten of dat het iemand bekend voorkomt maar ik heb iedere keer last van mijn buik het is net of ik ongesteld moet worden de vk zegt dat ik misschien een blaasontsteking heb en verder niets. Ik heb ook vaak harde buiken en niet als ik te veel heb gedaan of heb getild. Ook heb ik best weel last van lekkende borsten. Ik had dit niet zo vroeg bij de eerste.

2. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    kan het niet bandenpijn zijn of zo, dat voelt ook heel vervelend!Ik heb ook vaak last van die pijn, en bij de 1e had ik dat niet zo erg als nu!Lekkende borsten heb ik niet....

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik heb donderdag ook zo'n kramp gehad en de volgende dag heb ik de kleine ook niet veel gevoeld. Heb voor de zekerheid de vk laten komen en door haar ben ik doorgestuurd voor een echo en een ctg in het ziekenhuis. De vk maakte zich geen zorgen over die krampen. Dat kan er wel een beetje bijhoren. Misschien nog een groeispurt en de baby moet natuurlijk ook een keer gaan indalen. Als je het echt niet vertrouwd of je krijgt regelmatige harde buiken, dan zou ik gewoon even je vk bellen en het voorleggen. Een blaasontsteking kan wel zorgen voor harde buiken, dus ik zou dat even laten uit sluiten. Dat ga ik morgen ook even doen. Dat kan geen kwaad. Veel succes en als je het niet vertrouwd, gewoon nog een keer bellen.

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Bandenpijn kan het niet zijn had ik al gevraagd Ja, ik moest bellen als het een uur om de 5 minuten kwam.

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Even goed in de gaten houden. Als je het niet vertrouwd of het word erger, dan zou ik gewoon nog een keer bellen.

Deel Deze Pagina