Hallo dames, Sinds een uurtje heb ik best wel buikpijn op de plek waar mn wond van de keizersnede zit, alleen dan aan de binnenkant zegmaar. De wond is ook een klein beetje rood. Laatst had ik ook een stukje weefsel in mn maandverband wat een beetje stonk en bruinig was. Dit heb ik nu dagelijks. De keizersnede was ongeveer 4 weken terug. Hoort dit erbij of moet ik de hap bellen? Maak me een beetje zorgen... Groetjes Emma
Heb je koorts? Als je geen koorts hebt zou ik morgen de verloskundige even bellen en als je echt veel pijn hebt of wel koorts zou ik vanavond al wel bellen ja.
Maar die stinkende brokken, hoort dat erbij? Verder ga ik even m temperatuur meten. Hopelijk is er niks. Edit: Geen koorts, temp was 36.5 graden.
Nee ik heb dat nog nooit gehad lijkt wel alsof er misschien nog iets van placenta is achter gebleven ?
Dat het stinkt is wel normaal, dat is waarschijnlijk allemaal nog oude troep. Maar zeker even bellen!
Ik heb 3,5 maand later nog last van mijn wond en buik! Mijn gyn zei dat dit zeker een half jaar kan duren. En 4 weken na je ks weefsel verliezen is ook echt niet gek hoor. Ken heel veel mensen met ks en die hebben ook lang last van de wond gehad. Je hele buik is open geritst dat is echt niet zo over. Mijn moeder heeft er zelfs na 30 jaar nog last van. Gevoelloos, jeukend litteken.
De pijn is gelukkig weg, heb het idee dat het mn darmen waren. Kan namelijk niet goed naar de wc, en ben dus verstopt denk ik. Dat weefsel verlies is dus normaal? Was er van geschrokken, was bang dat er een stukje placenta achtergebleven was...
Je kan tot 6 weken weefsel verliezen. Mocht het na die 6 weken nog voorkomen zou ik het laten checken. Ik had het ook dan leek het gestopt en dan kwam er toch nog ineens wat uit. Je darmen kunnen inderdaad flink van de leg zijn na een ks. Je kan magnesium daarvoor nemen. Heeft mij flink geholpen.
Dat je nog weefsel verliest is normaal, maar het hoort niet heel erg te stinken. 1,5 week na mijn bevalling (geen ks) had ik nog steeds buikpijn (rechts onderin mijn buik). Ik had wel koorts en moest bij de gynaecoloog komen. Daar roken ze aan de inleggen (nogal onsmakelijk), want als het stonk kon het zijn dat er placenta resten waren achter gebleven. Ze hebben bij mij toen een inwendige echo gemaakt en mijn baarmoeder was mooi schoon. Na 4 dagen kwamen ze erachter dat ik een abces bij mijn eierstok had. Jouw verhaal klinkt heel anders dan dat van mij (ik had al vanaf de bevalling continu pijn). Ik wilde alleen even zegen dat het dus niet normaal is dat het stinkt. Als je weer pijn krijgt of als je het niet vertrouwd, zou ik gewoon de vk bellen. Beter 1x te vaak bellen dan helemaal niet.
Dan ga ik toch maar bellen. Heb nog steeds een pijnlijk gevoel, het zit links en rechts onderin mn buik. Voelt alsof ik ongesteld moet worden, en beurs. Dat beurse snap ik wel, ze zijn aardig tekeer gegaan met de ks haha! Hopelijk is er niks aan de hand.