Zou het zo zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door dani08, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani08

dani08 Lid

20 jan 2008
    89
    0
    0
    Mijn vriend en ik hebben het regelmatig over het krijgen van ons eerste kindje. We wisten alleen nog niet helemaal zeker of we dat nu al wilden of dat we nog ongeveer een half jaartje zouden wachten met proberen. Stiekum willen we het beide nu al wel, maar het officiele we gaan er voor hebben we nog niet gezegd. Afgelopen tijd hebben we het een paar keer onbeschermd gedaan en nu heb ik de laatste week steeds vage dingen en aangezien ik nog onbekend ben met zwanger zijn vraag ik me af of deze dingen kunnen wijzen op zwangerschap. ik hoef pas volgende week ongesteld te worden en ik ben het heel regelmatig, dus op de dag af.
    De dingen waar ik de laatste week last van heb:

- veel plassen
    - jeukende tepels
    - steken in mijn baarmoeder of in ieder geval daar in de buurt (beetje weeeg gevoel in de onderbuik)
    - stemmingswisselingen
    - erg moe
    - onrustig slapen
    - vlagen van lichte misselijkheid (geen overgeven of heftige misselijkheid maar meer wat op de achtergrond)
    - (even toegevoegd, bijna vergeten) pukkeltjes, waar ik anders nooit last van heb!)

Ik voel me in ieder geval anders dan anders. We zouden er heel erg blij mee zijn :D , ondanks dat we eigenlijk officieel nog aan het twijfelen waren.

Trouwens ik denk niet dat mijn lichaam me voor de gek houdt want ik had er nog helemaal niet aan gedacht, en begin nu pas te denken dat het wel eens zo zou kunnen zijn.

Groetjes Dani

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wanneer kan je testen?

3. dani08

dani08 Lid

20 jan 2008
    89
    0
    0
    Ik zou het niet weten, normaal toch pas als je overtijd bent? En dat ben ik dus nog niet. Ik ben echt een leek, en heb me niet verdiept in ovulatietesten en dat soort dingen dus vergeef me als ik er niks van snap! :oops:

4. dani08

dani08 Lid

20 jan 2008
    89
    0
    0
    Sinds vanochtend ook winderigheid en heel erg misselijk. Zou ik vandaag al een test kunnen doen of heeft dat nog geen zin?

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Als je overtijd bent, dan kan je testen. Maar er zijn toch ook speciale testen, waar je ook kan testen zonder dat je overtijd bent.

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Maar heb je ook geen idee wanneer je ongeveer je menstruatie moet krijgen?

Ik meende dat je met de testen van Matcare voor je menstruatie kan testen.

7. dani08

dani08 Lid

20 jan 2008
    89
    0
    0
    Donderdag zou ik het moeten worden. ik ga gewoon straks testen, ik kan het altijd proberen want volgens mij lijkt het er wel aardig op.

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ dani08:
    K zou wel voorzichtig zijn met (ver) voor je ongi dag te testen...kan namelijk alsnog nega uitvallen terwijl je wel bentn(te weinig hormoon in je urine), of dat er met de innesteling iets mis is gegaan (dan wel posi test maar alsnog ongi).

Ben je al lang gestopt met pil of andere conceptie? Want t kunnen ook klachten zijn van ontpillen. En als je aan de pil bent ben je altijd regelmatig, maar dat kan dus ineens anders zijn als je daarmee gestopt bent ;)

In ieder geval succes!

groetjes,
    Mili

9. dani08

dani08 Lid

20 jan 2008
    89
    0
    0
    Ik gebruik al zo'n 3 jaar geen pil meer, dus dat zal het niet zijn. Ik haal zo toch even een test, en dan test ik na donderdag nog wel een x

10. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Ik ben nu wel nieuwsgierig!

11. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    ohh spannend hoor!
    een paar dingen die je beschrijft had ik ook toen ik zwanger was.. Dus wie weet..

Heb je al een test gehaad?

12. dani08

dani08 Lid

20 jan 2008
    89
    0
    0
    ik heb al een test gehaald, maar moet nog even wachten tot ik moet plassen. Wachten duurt dan zo lang... :( De laatste week plas ik steeds heel veel, maar net nu hoef ik niet!

Als ik nieuws heb dan meld ik het hier natuurlijk meteen!

13. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Dat is wel erg vroeg hoor, en als je dan ook nog niet met ochtendurine test, is de kans dat je negatief en dus voor niet test, heel groot. Maar wie weet!

Veel succes en ik hoop voor je dat het raak is!

14. dani08

dani08 Lid

20 jan 2008
    89
    0
    0
    nou ik heb getest, en er staat: Niet zwanger. Voor de zekerheid doe ik het eind van de week opnieuw. heb zo'n digitale test van clearblue gehaald met 3 testen.

En toch denk ik nog steeds dat het zo is! 8)

15. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ha Dani,
    Spannend hoor!
    De digitale testen hebben veel hcg hormoon nodig om te kunnen zien of je zwanger bent en kan officieel dus pas vanaf de dag dat je ongesteld moet worden! Ik zou nog even wachten tot donderdag... en natuurlijk de grootste test die er bestaat is of je ongesteld wordt of niet, anders is het ook zo'n verspilling van al die testen... haha, wel herkenbaar hoor! Toen ik vorige keer zwanger was heb ik supervaak getest en ook al heel vroeg...
    succes ermee!
    Liefs,
    Marijn

16. dani08

dani08 Lid

20 jan 2008
    89
    0
    0
    Nu heb ik ook weer vage buikpijn (lijkt op ongesteld worden, maar toch anders) en gisteravond en vanmorgen erg misselijk :(

Krijg bijna de neiging om weer te testen :p maar dat zou wat zonde van de testen zijn! ;)

17. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Nog twee nachtjes slapen, dan kan je weer testen toch?

18. dani08

dani08 Lid

20 jan 2008
    89
    0
    0
    morgen kan ik weer testen.. :D Ben nergens anders meer mee bezig nu, maar dat zal wel vrij normaal zijn. Kan ik het beste testen met ochtendurine?

In ieder geval is de kogel nu door de kerk, als het dit keer niet raak is gaan we er nu echt voor :D Ben zo blij!

19. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Hey dani misschien heb je hier wat aan. Ik was er zelf 8 dagen na m'n ei ook al helemaal cker van en deed ook n test deze gaf negatief aan. Toen hebben we gewacht tot de dag dat ik echt overtijd zou zijn en pats boem hartstikke zwanger. En voor de ckerheid er nog maar een test gedaan en ook deze was meteen positief. Wees dus nog niet getreurd het kan allemaal nog! Wij zijn nu 8 weken zwanger en ik hoop dat jij dat volgende week ook kunt zeggen. Iig heel veel succes!

20. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Je kan idd het beste testen met ochtend urine dit is meestal het langst in je lichaam en bevat het meest zwangerschapshormoon. Spannend duim voor je!

Deel Deze Pagina