buikpijn 8 weken na keizersnede

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Wanna be mama, 18 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Oké oké wellicht moet ik gewoon de dokter bellen....maar deel het toch ook hier even. Misschien andere ervaring mee en valt het wel mee allemaal, hoort het erbij!

Ik heb steeds buik pijn rond mijn navel en een stuk boven mijn litteken van de keizersnede.... er zit aan een kant ook een soort bult alsof er vocht of een balletje in zit.... die buikpijn word steeds meer en het is ook mn huid die pijn doet of branderig aan voelt...

Iemand hier ervaring mee?

2. Tazzy79

Tazzy79 Actief lid

8 apr 2015
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, inderdaad de dokter (gynaecoloog) bellen. Ik begreep dat ze bij een keizersnede niet alleen horizontaal een snee maken (die je dus op je buik ziet) maar ook onderhuids een verticaal, richting je navel. Zou best kunnen dat daar iets mee is als ik je verhaal zo lees.
    Ben je al op nacontrole geweest bij de gynaecoloog? Ik moet na 6 weken komen.

3. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat wist ik niet nee...Dank je wel! Zou best wel dat kunnen zijn ja...
    heb nacontrole gehad al...al had meneer weinig tijd voor me... jij liep al erg uit met zn spreek uur... ik noemde die bult wel maar hij controleerde liggend...en bedacht me.achtraf dat je m dan helemaal niet ziet....en dus denk ik dat hij dacht dat ik balletje bij litteken bedoelde maar das gewoon litteken weefsel ofzo...

4. Tazzy79

Tazzy79 Actief lid

8 apr 2015
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon bellen en vragen om snel een nieuwe afspraak omdat je je zorgen maakt! Succes!

Deel Deze Pagina