Nu al een menstruatie?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door BellaNoa, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Hoi dames,

Ik ben 3 weken geleden bevallen van een dochter* na een zwangerschap van 23 weken. Nu was het vloeien de afgelopen dagen zo goed als over, over een hele dag 1 veegje oud bloed. Ik zat er al op de wachten om de maandverbandjes weer weg te doen :D wat was ik het zat....

Vanmiddag had ik wat menstruatie buikpijn, lichtjes. Ik dacht dat het misschien een eisprong was en heb een ovutestje gebruikt om te kijken of dit zo was, dan wist ik wanneer ik rekening moest houden met een menstruatie. Testje was heeeel erg licht, niet positief dus. Maar sinds vanavond begin ik weer hevig te bloeden, helder rood.

Zou dit mijn menstruatie al kunnen zijn? Het is pas 21 dagen geleden? Of is dit gewoon nog van de bevalling?

Liefs,
    BellaNoa

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Wat erg dat je je kindje hebt verloren zeg... sterkte.

Hoe is het nu, want ik zie dat je geen reacties had nog. Omdat je zegt dat het weer hevig rood bloedde vind ik het wel iets om te overleggen met gyn of vk namelijk. Of het een menstuatie kan zijn zo snel al weet ik niet, maar stel dat het een nabloeding is. In zo'n geval is vertrouwen goed, maar controle nog beter.

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Het is inderdaad een nabloeding geweest denk ik. Want ik heb woensdag een positieve ovulatietest gehad, onverwachts!

Deel Deze Pagina