Hoi hoi, Ik zag dat er al heel veel vragen zijn over blaasontsteking maar wilde mijn vraag toch ook even stellen: Ik ben nu 17 weken zwanger en ik heb het gevoel dat ik een blaasontsteking heb. Ik heb een zeurderig/ irritant gevoel in mijn blaas en onderbuik, ik moet vaak kleine beetjes plassen en dan heb ik het gevoel dat ik niet goed kan uitplassen. Na het plassen heb ik een beetje een irritant gevoel. Ik ben heel gevoelig voor blaasontstekingen en denk het daarom ook te herkennen. Ik heb al eens een nierbekontsteking gehad en ben zo bang dat weer te krijgen. Ik heb gister mijn urine laten controleren bij de ha maar deze was schoon. Ik snap er niks van? Zal ik over een paar dagen toch weer wat urine brengen als de klachten niet verdwijnen? ik ga over 2 weken op vakantie en wil dan wel zeker weten dat ik geen blaasontsteking heb. Vandaag bij de vk werd wel duidelijk dat mijn kindje heel laag ligt en waarschijnlijk dus op mijn blaas... B.v.d. voor uw reactie!! Liefs J
Hoi jelisa, Je bent bekent met blaasonstekingen dat geeft vaak ook aan dat je een gevoelige blaas hebt en als je kindje daar tegen aan ligt geeft dat als snel een ongemakkelijk gevoel. Je kan inderdaad voor de zekerheid toch nog een plasje inleveren en laat deze ook op kweek zetteN! FIjen vakantie Imke