Buikpijn aan een kant van mn buik

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sanneke, 27 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Ik heb aan een kant van m'n buik af en toe een soort steek. Het voelt niet als een kramp en het is ook maar af en toe op een dag. Echter de laatste dagen wel wat meer dan eerst. Het is ongeveer 4 cm vanaf het midden. Mn verloskundige zei me vorige week aan de telefoon dat het misschien zo is dat het vruchtje iets aan de zijkant van m'n baarmoeder heeft ingenesteld, maar ik vind het zover aan de zijkant en ben ergens bang voor een eug, kan je dat voelen?

    Help me alsjeblieft.
    groet van een onzekere Sanneke
     
  2. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Ben ik weer. ik heb in de 4e en 5e week wel veel kramp gehad in mn baarmoeder en vanochtend weer. Kan dat komen omdat mn baarmoeder wel groeit? of kan die ook zomaar pijn doen, zonder dat het vruchtje erin zit. Ik heb geen bloedverlies.
    Ik hoop dat jullie me snel een antwoord kunnen geven, alvast bedankt.

    Groet, Sanneke
     
  3. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hallo,

    ik heb via m'n verloskundige een doorverwijzing gekregen voor een echo omdat de pijn toch steeds vaker was. Net de echo gehad en het blijkt dat m'n linkereierstok heel dicht tegen m'n baarmoeder aanligt, dat veroorzaakt de pijn en er was keurig in m'n baarmoeder een vruchtje met kloppend hartje zichtbaar! :D :D :D :D :D :D :D :D
    Groetjes Sanneke
     
  4. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Sanneke,

    gefeliciteerd joh! Dat scheelt altijd weer een hoop zorgen he?! Ook al is het toch nog een heel spannende periode. Als je de pijn weer ervaart, helpt een lekker warme kruik ertegen vaak wat.

    Groetjes Brigitte
     

Deel Deze Pagina