vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Nataly, 28 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

Waarom krijg ik altijd al zo snel na mijn eisprong last van bruine afscheiding en bruin bloedverlies?

Het begint (nu al voor de 5e maand achter elkaar) meestal zo'n 5 of 6 dagen na mijn eisprong met bruine afscheiding en een beetje bruin bloedverlies. Dat bruine bloedverlies wordt vervolgens elke dag een beetje meer en dan weer na ongeveer 6 dagen wordt ik echt ongesteld!

Wat kan dit zijn?

Ik zit al in mmm (ronde 16) en ze hebben zowel bij mij als bij mijn vriend nog niks kunnen vinden wat niet goed is.

Veel liefs
    Nataly

2. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Schiet me nog iets te binnen.

Weet je hierdoor zeker dat je ongesteld gaat worden of kun je ook gewoon zwanger worden met dit bruine bloedverlies?

Nogmaale veel liefs
    Nataly

3. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    oeps, ik was al bijna naar pagina twee verdwenen. Zet hem toch maar weer even bovenaan.

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Nataly,

je kunt een paar dagen na de eisprong wat bloedverlies (rood og bruin) hebben. Dit is een ovulatiebloeding en komt wel vaker voor. De ene keer heb je er wel last van en de andere keer niet. Als je zo'n bloeding hebt gehad, weet je vrij zeker dat je een goede week erna ongesteld zult worden. Tenzij je zwanger bent, want dan kan het bloedverlies ook een innestelingsbloeding zijn geweest, die is dan ook rond die termijn.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina