Hallo dames, Al paar dagen is het mooi weer en we zullen allemaal wel lekker genieten van het zonnetje. We moeten ons goed, dik en vaak insmeren om de kans op een zwangerschapsmasker te minimaliseren (of dat ook echt helpt is natuurlijk maar de vraag) Nu wil ik na elke smeerbeurt mn handen wassen. Ik vind dat vette spul aan mn handen altijd zo vies. Als ik op het terras zit smeer ik me dan ook nooit in tenzij ik ergens mn handen kan wassen. Ik vroeg me af of er een zonnebrandcrème is die niet zo'n vette laag op de handen achter laat die dus snel intrekt en ik m'n handen niet hoef te wassen. Als je 1 weet, wat is dan de prijs van een flesje?
daarvoor heb ik altijd een flesje alcohol in mn tas. weet je wel dat gel achtige desinfecterende spul! of van die verfissingsdoekjes met lemon erin. ik smeer met usa factor 85.... dus weet wat je meemaakt hihih.
Ik smeer dit. Biodermal Sun Tan Zonnebrand Zonnefluid - Drogisterij.net Want ik heb ook een pesthekel aan die vette kledderzooi. Prima spul.
Ik smeer met Hema factor 50, werkt prima en plakt ook niet (ik heb die speciaal voor het gezicht en hals) en die smeer ik ook gewoon op m'n armen. Kost geloof ik iets van 7 euro
Vision !! Geloof 13 euro ofzo! Super zacht, niet plakmerig en ruikt heerlijk Gebruik het bij mn zoontje ook! En je hoeft daarmee echt maar 2 x te smeren !
Ik smeer smorgens met dagcrème met fac 15 van nivea sensitive.. en als ik echt naar buiten ga om lekker buiten te zitten (bv ipv van de auto de supermarkt inlopen ) smeer ik met fac 30 uit kleine tube van de lidle.. werkt super, plakt niet en is handig formaat voor in de tas! Heb een erg lichte en verbrand gevoelige huid.. en heb nergens last van!
Ik had een spray factor 50 maar die is helaas op. Heb nu nivea factor 50 maar die is wel vet. Wist niet dat de lidl dit ook verkoopt, ga daar eens kijken naar zo'n tube. Wel handig om mee te nemen!
Er zijn dus best wat verschillende merken die dat hebben. Zelfs Lidl en Hema zal straks eens kijken waar ik wat kan vinden Thx
Bij ons hadden ze laatst zo'n kartonnen rek staan.. geen idee of dat eenmalig was of standaard in t assortiment zit!
Heb die van de hema geprobeerd en ik had nog wel de behoefte om mijn handen te wassen. Het plakte dan niet maar had nog wel zo'n laagje op mn handen.
Ik gebruik Riemann P20 zonnebrand, 's ochtends smeren en de hele dag beschermd. Ik verbrand vrij snel, maar niet als ik me met dit spul heb ingesmeerd, echt een aanrader. Hij ruikt wel vrij sterk naar alcohol als je m net opsmeert, maar dat vervliegt. Het is een dunne substantie, net iets dikker dan water, niet vet, en voor mijn gevoel blijft er weinig plakzooi op m'n vingers achter. Niet goedkoop... Maar je hoeft er maar 1x mee te smeren per dag.
Van het kruitvat merk heb je ook een soort watterige sprays die super snel inwerken en ook niet plakken.