Hoi, ben 21 weken zwanger. Sinds een dag of 3 heb ik serieuze buikkrampjes gehad. Aangezien mijn darmen ook wel wat overhoop liggen, vermoed ik dat ik wel een klein griepje te pakken heb. Maar nu is het zo dat ik ook onder in mijn buik zowat krampachtig gevoel heb. Het is niet continu, maar als ik zit in een bepaalde houding, of rondloop. Ook lijkt het alsof mijn schaambotje onderaan helemaal gekneusd is. Ik heb ook continu het gevoel dat ik moet gaan plassen, maar als ik ga, drukt er precies iets op en lukt het bijna niet! Ik heb al laten checken of het een blaasontsteking is, maar dat was gelukkig niet. Afgelopen weekend had ik af en toe ook echte pijnscheuten links aan de zijkant. Zou het kunnen dat heel mijn buik gevoelig is door bandenpijn? Het is geen prettig gevoel, net alsof ik opkomende menstruatiekrampen heb of zo. En het lijkt wel alsof heel mijn buik erdoor van slag is. Kan dat? Misschien zijn er nog wel dames die hier last van hebben, of het een beetje herkennen? LIefs, Sunnyke
Heb je niet al wat last van harde buiken? Kan volgens mij rond deze tijd ook. Een vriendin van me is namelijk zwanger en die heeft er bijna al de hele zwangerschap last van. Als je het niet vertrouwd zou je even de vk kunnen bellen. Die kunnen e vast wel helpen. Ik weet anders ook niet precies wat het is. Ik heb nu wel eens pijn onderin, maar dat komt van mijn buikspieren misschien heb je daar ook last van? Vooral met lopen heb ik dat weleens. Trekt ook snel weer weg.
heey sunnyke ik herken je gevoel!! ik heb dat namelijk ook en heel vervelend als je gevoel hebt om te plassen maar waarschijnelijk zijn het toch je banden en dat de beeb daar in de buurt ligt!! ik heb ook steeds die krampen en zo maar meestal is het als ik verstopt zit zeg maar of verkeerd ineens om ga staan! uit bed of zo dan voel ik dat weer bij me schaambot!! helaas hoort het erbij maar niks ernstigs je banden zijn gewoon aan het rekken mvg van sabrina