pijn laag in bekken bij bewegen kindje

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Florentine, 20 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florentine

Florentine Actief lid

28 jan 2009
    107
    0
    0
    Hoi,

Sinds anderhalve week heb ik bij tijd en wijle een overweldigende pijn bij het bewegen van onze kleine. Dat is met name als hij zijn koppie beweegt, ik heb de indruk dat meneer redelijk is ingedaald inmiddels. Dat hij met zijn hoofd naar beneden ligt is in ieder geval zeker, heb een paar dagen terug nog een echo gehad om dat te bepalen.

Maar de pijn die ik dan voel zit in mijn schaambot, staartbeen/stuitje, straalt door naar mijn anus en onderrug en is met name als ik naar bed ga of slaap. Dan word ik er wakker van en weet niet meer hoe ik het heb, kan ook geen adem meer halen en de tranen stromen uit mijn ogen van de heftigheid van de pijn.

Zou het kunnen dat onze kleine man al vast in het bekken zit met zijn hoofdje, maar zich probeert los te wrikken, of zoiets? Iemand enig idee?

Groetjes,
    Floor

2. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Vaak is het zo als de kleine eenmaal ingedaald is hij er niet meer uitkan. Ik denk dat je kleine man dan net op een zenuw drukt, ook omdat je zegt dat het gebeurd als je ligt. Als hij ingedaald is kan hij nog wel met zijn hoofd draaien (denk aan een ei in een eierdopje ;) ), best kans dat hij net een zenuw raakt.

3. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Heb ik bij onze eerste ook gehad, bij ongeveer 32/33 weken. Ze lag waarschijnlijk tegen een zenuw aan, ik kon echt geen kant op, niet gaan zitten, niet liggen en niet lopen. Met Cesartherapie hebben ze er wel wat aan verbeterd. Na de bevalling was ik het direct kwijt.

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ken het gevoel van stekende pijn daar maar hier nog niet ingedaald tenminste 2 weken geleden nog niet.
    Waarschijnlijk lekker het koppie wat heen en weer draaid en wat je dan pijn doet.

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hier drukt mijn kleintje met schouders op beide beenzenuwen. Erg pijnlijke kwestie, maar verdwijnt meestal in de loop van de dag.
    Beeb is overigens volledig ingedaald en ligt vast.

Deel Deze Pagina