Buikpijn, bellen of afwachten?!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Duchess, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, wat heftig! Ik heb nog aan je gedacht gisteren. Heel veel sterkte. Ik hoop dat beebje nog zo lang mogelijk blijft zitten en dat jij ook snel opknapt.

2. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Meid, ik wens je ontzettend veel sterkte. Moet je nu ook plat liggen of mag je wel iets doen?
    Hoe lang is je hals nu nog?

Ik herken je verhaal helemaal! Ik had met 26 weken ook weeën en kwamen ze erachter dat de baarmoederhals aan de korte kant was. Ik moest in het ziekenhuis blijven aan de weeënremmers. Ook kreeg ik gelijk de 2 spuiten voor de longrijping. Na een week hebben we afgebouwd en bleef het rustig en mocht ik weer naar huis. Toen ik 28 weken was ging het nog niet lekker en mocht ik thuis aan de weeënremmers (adalat oros), maar met 30 weken moest ik toch weer opgenomen worden. Na 2 weken mocht ik weer naar huis omdat ik dan 32 weken was en dan was de grens bereikt waarbij ik in ons ziekenhuis mocht bevallen. Wel mag ik absoluut niks doen. Een kopje thee zetten voor mezelf mag dus niet. (ik lig nu op de bank met een dienblad naast me waar mijn man dan eten en drinken op zet voor de hele dag) Ik heb nu uiteindelijk de 34 weken weten te behalen en vandaag neem ik de laatste weeënremmers (moet ik mee stoppen met 34 weken) Mijn hals is nu nog maar 7mm kort en ik heb idd ook al ontsluiting van 1 cm. Morgen weer naar de gyn en gaat hij het opnieuw meten. Het is echt allemaal erg spannend hoe het gaat lopen.

Ik wens je echt heel veel sterkte en probeer je lichamelijk, maar ook geestelijk rustig te houden. Ik hoop dat het bij jou ook nog zo lang gerekt wordt net als bij mij. Het is pittig meid, want je mag niks doen en je denkt veel na over hoe het zal gaan, maar probeer rustig en positief te blijven. Ik ga voor je duimen.

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Bedankt meiden.
    Het gaat wel redelijk. Naar huis zit er echt niet meer in, dat risico is te groot aangezien ik helemaal van de remmers af ben.
    Maar ik word hier echt goed verzorgt, super fijne verpleging en ik weet dat ik hier in super goede handen ben. Me er nu rot over voelen helpt me niet dus ik probeer alles maar te accepteren. Maar het is wel zwaar...
    Het ziekenhuis waar ik nu lig op de obstretische high care, is wel veel anders als het streekziekenhuis waar ik in eerste instantie opgenomen was. Ze weten hier ook goed hoe ze met je om moeten gaan, zeg maar.
    Elke dag is er 1 en elke dag die voorbij gaat ben ik weer opgelucht dat ze er nog in zit. Vandaag alweer 29 weken.
    Ik houd jullie op de hoogte!

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Oh duch, ben blij dat ze er nog zit!!

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Sterkte meid, de schrik zit er dan zeker wel in.
    Mijn jongens zijn ook 3 maanden te vroeg geboren.
    Gelukkig gaat het nu heel goed met ze. En 1270 is een mooi gewicht voor 29 weken zwangerschap!

Succes en sterkte. Hopelijk blijft je ukkie nog even zitten. iedere dag is er weer 1 !!

Liefs Jada

6. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    lees net je verhaal. Ben deze week opgenomen met een geblokkeerde urineleider. Nu ik lees dat je daar vroegtijdige weëen van kan krijgen ga ik het nog beter in de gaten houden.

In ieder geval voor jou:heel veel sterkte! en hier wordt hard voor je geduimd! dikke knuffel!

7. Trees

Trees Niet meer actief

Wat vreselijk schrikken zeg! Ik hoop dat jullie kindje nog even veilig en warm bij mama blijft zitten en heel veel sterkte en succes gewenst de komende tijd.

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik denk niet dat een geblokkeerde urineleider hetzelfde is als een urineweg infectie? Weeën worden opgewekt door de bacterie volgens mij.

Hier gaat het redelijk hoor. Meisje zit nog lekker warm binnen!! EN het is een heel stuk rustiger. Ik heb goede hoop dat ze nog lang blijft zitten. :)

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

Heel veel succes! Ik hoop dat ze nog een tijd blijft zitten. :)

Deel Deze Pagina