Ik heb er tot nu te nog niets over kunnen vinden en vraag me af of er meer mensen zijn die dit hebben. Ik heb tussen mijn borstkast en mijn maag / buik een drukkend gevoel. Vooral als ik de hele dag achter mijn bureau op werk heb gezeten. Als ik lig is er niets aan de hand. Is dit normaal? Tis net of iemand een draadje tussen mijn borstkast en buik gedaan heeft en aantrekt. Wordt er knettergek van. Ook heb ik daar een hele rode streep. Meer meiden die dit hebben? Groetjes, Monique
jaaaaa helemaal bekend! Is ook ongeveer in dezelfde periode begonnen als waarin jij nu zit. Vooral als ik zit heb ik er last van. Weet niet wat het precies is als ik daar de huid aanraak doet het best pijn, branderig. Zal wel met oprekken te maken hebben.
O gelukkig, ben dus niet de enige. Tis net of alles in de verdrukking zit daar. Zal dan toch wel het groeien van de buik zijn en het omhoogschuiven van de darmen e.d.
hoihoi hier heb ik ook erg last van gehad in mijn zw ik denk idd dat het door verdrukking komt ik weet dat het bij mij alleen maar erger werd doordat er gewoon van alles klem zit geen fijn gevoel maar er is niets aan te doen groetjes liesbeth
ik herken dit ook wel, heb het normaal ook al als ik veel achter de pc zit. Het is bij mij het syndroom van tietze, google maar eens dan zal je een hoop herkennen. rond de 26 weken komt je baarmoeder steeds hoger en als je dan wat voorover zit dan zit het puntje van je borstbeen (een soort stuitje) in de verdrukking en dat veroorzaakt de pijn. Maar mijn ervaring is ook, dat als die pijn met een hoge bloeddruk gepaard gaat het ook misschien iets anders kan zijn dus misschien toch even na laten kijken die bloeddruk.
Ja, heb ik ook, bij mij zijn het waarschijnlijk gewoon m'n ingewanden die in de verdrukking zitten, m'n bloeddruk is iig goed. M'n huid voelt daar ook een beetje beurs en branderig, als ik erop let dat ik goed rechtop zit is het minder maar ik ga meestal pas netjes rechtop zitten als ik er last van krijg haha.