Iemand gaf me de tip om verse ananas te eten omdat dat wee opwekkend is,... Is dat écht zo? Of is dat zo de wereld in geholpen...? Tja ben pas drie dagen over tijd maar van mij mag ie komen... Tis kantje kantje ziekenhuis nu i.v.m. met mijn bloedruk (is veel te hoog). Dus als ie komt kan ik én het kindje (waarschijnlijk dan, je weet het nooit zeker...) thuis blijven! En dát zou natuurlijk heerlijk zijn (ik wil heel graag thuis bevallen!) Nog andere tips die wee opwekkend zijn? Groetjesss -xxx-
Niets.. allemaal bakerpraatjes.. baby komt wanneer het er klaar voor is, en je baarmoedermond rijp is.. deze middeljes zouden je verder kunnen helpen maar kunnen er nooit voor zorgen dat de bevalling begint.
Ik heb van mijn moeder vernomen dat zwangere vrouwen voor de 12 weken geen ananas moeten eten omdat dit de vrucht sneller af zou drijven...of het waar is? geen idee!
Dat heeft met kinine te maken wat in het hart van de ananas zit. Maar geloof me, die kleine beetjes kinine die je daarbij naar binnen krijgt is de moeite niet om een bevalling op te wekken hoor! (en gelukkig maar, want ben de hele zwangerschap al gek op ananas )
Bovendien als je erg veel kinine binnenkrijgt, stijgt de kans dat je kindje in het vruchtwater poept. Hoe moeilijk ook, ik zou gewoon afwachten.
je hebt zoveel middeltjes, bitter lemon, ananas hart, sex, schoonmaken, pittig eten, wonderolie. tja en als je buikkramp krijgt van het eten omdat je darmen overstuur zijn, kan het zijn dat als je net op het punt al staat om te bevallen dat je baarmoeder ook geprikkeld raakt. maar het lijkt me niet lekker om op zo`n manier te moeten bevallen. in ieder geval moet je al op het punt staan om te bevallen wil zoiets mischien helpen. en bevallen had je dan zowieso al snel gedaan. ik zou lekker proberen te ontspannen, vaak dient een bevalling zich aan als je er niet zo mee bezig bent en je ontspannen bent.
nog een bakerpraatje wat je eventueel zou kunnen gebruiken heel veel trappen lopen schijnt ook te werken
Kan je niet gestript worden? Dat wil nog weleens helpen. Al die huistuinenkeukenbakerpraatjes leiden helemaal nergens naar toe, ja mss naar nòg meer frustratie....
Die gyn van het erasmus medisch centrum (te zien op sbs 6) heeft pas gezegd: Als die bakerpraatjes zouden helpen waarom zouden wij dan zo moeilijk doen Die bakerpraatjes gaan dus nergens over, maar ze zijn af en toe wel leuk
Nou tis niet zo dat het nú moet van mij hoor.. Ben eigenlijk juist meer zo van 'het komt wanneer het komt' Maar ik zou gewoon heel erg balen van het ziekenhuis, dus dacht ik, vraag het gewoon hier ff maar het antwoord dat ik hier veelal lees had ik zelf eigenlijk al wel verwacht... Waarom zouden ze in het ziekenhuis dan idd met infusen werken enzo... Dan voeren ze je gewoon ananas... en ploep,... kind! Helaas werkt het zo niet (of ja helaas...) Ik zie wel wanneer zijn of haar verjaardag is... Er is er nog geen een blijven zitten... Maar toch bedankt voor jullie berichtjes... -xxx-
nou ik heb me met de eerste de schompes gegeten aan de annanas en al helemaal de laatste 3 weken,maar ze moesten hem er echt uit halen hoor met bijna 42 weken dus geloof niet dat het werkt haha
Ik weet wel van sex dat dat echt schijnt te helpen maar of je daar nu op zit te wachten Voor de rest zijn het volgens mij inderdaad bakerspraatjes
oja en bitter lemon werkt ook wel eens zeggen ze, ik heb me toen helemaal beroerd gedronken in die rommel maarre geen beebje hoor
Ja sex ja,... dat hoorde ik ook! Er schijnt een bepaalde stof in het sperma te zitten dat ook in het 'wee opwekkend' spul van het ziekenhuis zit... Nou ja, tis natuurlijk altijd de moeite waard... ik heb 10 x liever even 'minder' plezierige sex dan straks dat infuus voor het opwekken! Ik ben écht doodsbenauwd van naalden, laat staan zo'n infuus! Dán maar ff sexen hoor... (ik denk alleen dat mijn vent daar meer moeite mee heeft, die is zo bang dat hij het kindje raakt, écht iets voor mannen volgens mij hé! Maar dát moet hij maar even voor me over hebben hoor!) Ik ben inmiddels ook al twee slijmproppen verloren.... maar dat wil ook niks zeggen begreep ik... We wachten gewoon lekker af, wie weet vanavond,......
Haha, Nou ik heb met mijn twee zwangerschappen allebei behoorlijk overtijd gelopen. Annanasharten gegeten tot ik er misselijk van werd, tonic gedronken totdat ik overliep. En veel sex gehad. Maar niks van dit alles werkt als het lichaam er niet klaar voor is. Dus advies, gewoon afwachten. Succes Groetjes
Hoi, In principe denk ik dat het bakerspraatjes zijn maar ja! In mijn vorige zwangerschap heb ik ontzettend veel verse ananas gegeten. Echt wel elke dag een bakje van de groenteboer. Heerlijk vond ik het... Ik wist toen niets van die bakerspraatjes en at het met een gerust hart op, omdat het immers gezond is. Onze zoon kondigde zich al aan met 36 weken. Spontaan, ineens braken mijn vliezen.... Dus.... ik weet het niet hoor. Soms denk ik wel eens zou het van die ananas zijn? Denk eigenlijk van niet. Maar nu eet ik het maar niet! Succes!