Lieve meiden, Ik moet het even kwijt en wellicht val ik zo nu en dan in herhaling, maar heb het ff nodig. Ik heb 7 jaar een probleem gehad met eten (eetbuien en braken). Hier ben ik vanaf geraakt en nu ik al jaren stabiel ben eindelijk toe aan een kindje samen. Maar het wil nog niet zo lukken. Niets om zorgen over te maken, veel vrouwen zijn een jaar bezig, duzzz. Nu heb ik de eerste paar maanden niet heel veel geklust op de juiste dagen, dus logisch dat t niet lukte. Nu de afgelopen 2 maanden echt van dag 12 tot 22 om de dag. Maar ja, ook dat geeft geen baby. Ik ben bang dat ik teveel heb verpest op medisch gebied. Ik ben wel altijd gewoon ongesteld geweest hoor, en mn bloed was altijd goed, dus dat scheelt. Maar ik heb echt heel erg het gevoel dat dit ons nooit gaat lukken. Ik weet, de meeste vrouwen hebben dat, maar ook n vriendin d8 dat stee-vast en die is ook zwanger omdat ze per ongeluk toch in de vruchtbare periode geklust had...1x en bingo dus. Ik ben inmiddels wel zover dat ik het al die vrouwen gun, maar wij willen ook zo graag. Soms sla ik mezelf voor mn kop dat ik nu al klaag, terwijl er zoveel vrouwen hier al 2 jaar of langer bezig zijn, die vrouwen biedt ik hierbij meteen mn excuus aan. Heb gewoon even een heel zwak moment...pffff. Ik wil de volgende ronde gaan tempen, maar dan moet ik *&^%$#^& wel ongi worden onderhand. Mn langste ronde was 44, de rest gemiddeld rond de 34 dagen. Maar morgen zit ik alweer op 37 dagen, dus t zal wel weer zon rot-ronde worden. Ik zit er helemaal doorheen, kom veel te vaak op deze page en wordt er gewoon beetje moedeloos van....kun je zo eens hebben he? Waarom wordt ik nu weer niet ongi en ben ik zeker niet zwanger? (heb al 3 nega testen gehad, dus die zekerheid heb ik onderhand wel) Bedankt voor t luisteren. liefs, moi
Iedereen zit er weleens doorheen. Diep adem halen en rustig blijven. Je kan jezelf enorm gek maken, maar laat je lichaam eerst werken aan je menstruatie. Doe in de tussentijd gewoon leuke dingen om je aandacht af te leiden.
Hey Brabantse... Ik kan je helemaal volgen hoor... Zit ondertussen ook al op dag 40...en niks te bekennen...:x Idd. zijn er vrouwen die al veel langer bezig zijn dan wij, dus klagen wil je niet echt...maar een leuk gevoel heb je ook niet. Kan je alleen volgende zeggen... Een collegaatje van mij, had ook eetproblemen, en zelfs problemen met haar eierstokken, ze heeft er maar eentje die funktioneert...en boem...1X en het was raak...een echt ongelukje...maar nu is ze een ontzettend gelukkige moeder... Weet niet echt of dat je nu helpt of niet...maar wat ik wil zeggen is dat je je dus over de gevolgen van je eetproblemen echt geen zorgen hoeft te maken. Voor de rest zou je toch eens naar de dokter kunnen gaan?? Wij zijn nu ook een half jaar bezig, en ik wacht nog 1,5 week, tot mijn vakantie, en als ik dan nog niet ongi geworden ben, ga ik naar de dr. hoor. Dan wil ik een echo voor PCO, en een bloedonderzoek om te kijken of alle hormonen in orde zijn. Dan krijgen we misschien juist dat beetje hulp wat we nodig hebben... SUCCES verder hoor meid, en kop op. Uiteindelijk zal het heus wel lukken... En toen wij begonnen met het klussen voor een beebje, heb ik gelezen dat na een half haar maar de helft van de vrouwen zwanger is, en na een jaar pas 80 %. Dus het gaat echt niet bij iedereen meteen de eerste keer goed... KOP OP meid, en gun jezelf vandaag maar iets lekkers of moois... XXX
Ik vind niet dat je sorry moet zeggen tegen degenen die al langer bezig zijn. Jij wilt het heel graag, dus waarom zou je niet af en toe effe mogen 'klagen'? Ik hoop voor jou (en alle anderen die bezig zijn) dat je snel zwanger bent van een gezond kindje!
Hey Brabantse, Ik herken je verhaal helemaal (ook het eetgedeelte)! En je hoeft je inderdaad niet te verontschuldigen, je wilt gewoon graag een kindje. Dat willen we hier toch allemaal... Maar maak je geen zorgen en luister niet te veel naar die verhalen van mensen die naar een of twee keer al zwanger zijn. Dit is echt heeeel bijzonder. Zoals Le femme Nikita al zegt het is echt heel normaal als je pas na een jaar zwanger bent, het zegt echt niks. En als je het echt niet kan loslaten gewoon lekker naar de dokter gaan! Succes meid!!!
Heey meis, Probeer je niet te druk te maken. Al klus je tijdens je vruchtbare dagen dan is de kans nog maar 20% dat je aanteld. Vandaar dat 6 tot 12 maanden normaal is. Maar dat je elke keer een teleurstelling is begrijp ik heel goed! Zo gaan wij nu ronde 8 in.... en we klussen nu al 5 maanden tijdens de vruchtbare dagen. Wel 1 x raak geweest maar ja... Misschien is je cyclus nog wel niet helemaal op orde ondanks de normale lengte van de afgelopen keer. Ik weet niet of dat je je ei hebt gevonden in je huidige ronde? Wat betreft het hele eetgebeuren... daar weet ik niets van af. Maar ik denk dat je lichaam sterker is als dat je denkt. En als je altijd toch ongi bent geworden dan zal dat wel goed zitten denk ik. Maar als je de volgende ronde gaat tempen en je ei vind dan weet je het voor 99% zeker denk ik. (jeetje... wat denk ik veel hahahaha!) Ik zit er ook aan te denken om te tempen... Liefs Cyntje78
Je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen vind ik, we willen allemaal hetzelfde hier en dat is een kindje. Je moet inderdaad niet kijken naar andere, daar word je alleen maar onzekerder van en bij andere is het gras altijd groener dan bij jou. Als je ondanks je eetprobleem gewoon ongesteld bent geworden en je bloed was goed dan zou ik me wat dat betreft niet druk maken. Pas als je lichaam dat af had laten weten was het erger geweest. Misschien is tempraturen een goed idee, zo krijg je toch inzicht in je cyclus en of je een eisprong hebt.
Je mag klagen en gefrustreerd zijn hoor, of je nu 6 maanden of 3 jaar bezig bent, we willen allemaal heel graag een kindje Wij zijn nu 16 maanden bezig, ik gebruik toch al zo'n 8 rondes ovulatietesten en heb nu 3 maanden lopen tempen. Ik weet dus gewoon zeker dat wij op het juiste moment klussen maar ik ben ook in die 16 maanden nog niet zwanger geweest....heeeeeel frustrerend en beangstigend. Ik zit nu dan nog maar net in de mmm, maar het voelt goed dat we nu wat onderzoeken krijgen. Ik zou gewoon binnenkort eens een bezoekje aan je huisarts brengen, misschien kunnen er wat onderzoekjes gedaan worden zoals bloedonderzoek, zaadonderzoek, enz. Mag ik je vragen of je al eens ovulatietesten hebt gebruikt? En ook tempen kan je veel inzicht geven in je cyclus