last van je darmen ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door swirl, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Hallo dames,

Vrijdag nacht tijdens mijn nachtdienst kreeg ik opeens een heel raar gevoel in mijn buik. Een zeurend gevoel...kan het niet echt beschrijven. Had zelf het idee dat het mijn darmen waren omdat ik een paar dagen daarvoor problemen had met mijn ontlasting. Of misschien een beginnende blaasontsteking....moet wel vaak plassen maar heb geen pijn bij het plassen.
    Wordt er in iedergeval erg onzeker van .....heb gewoon spontaan moeten huilen op mijn werk . ;)
    Gelukkig was het die dag erna over en heb nu ook nergens geen last meer van.
    Herkent iemand dit ?

Liefs Swirl

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.819
    19.128
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Laat voor de zekerheid even je urine controleren. Een blaasontsteking komt vaak voor tijdens de zwangerschap, maar om de één of andere vage reden voel je het minder goed.

Overigens zijn mijn darmen ook wat van slag. Maar ik heb altijd al rare darmen gehad. ;) Ik heb nu voor het eerst in mijn leven een regelmatige stoelgang.

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    je darmen moeten plaats maken voor je groeiende bm en dat kan vervelend voelen.
    Blaasontsteking kan best geen pijn doen bij plassen (rare zin). Ik heb in mn vorige zwsch 2x blaasontsteking gehad en geen pijn bij plassen. Idd even je urine laten controleren.
    sterkte

Deel Deze Pagina