Hoi Meiden, Ik ben nu 37+2 zwanger.. en ik heb overdag nergens last van... Alleen savonds als ik naar bed ga, dan heb ik pijn bij me schaambot, dat komt denk ik doordat de kleine al helemaal is ingedaald. Ook heb ik nog steeds het gevoel dat ze echt in de weg zit. Ik moet ook heeeel vaak plassen snachts, en als ik dan van bed af moet of ik ga weer liggen dan krijg ik weer pijn. Ook had ik vanacht 2 keer een beetje buikpijn.. en dat krijg ik nu ook weer even.. Zou het een voorteken zijn dat de bevalling er aan komt???? ben zo benieuwd..
hee ik heb dat ook. volgens mijn vk is het echt het draaien, wroeten van het hoofdje en schoudertjes. mijn mannetje ligt al helmaal ingedaald en vast en als hij met zijn hoofd draait voel je dus die pijn. ik moet zeggen dat ik het ook overdag heb, steken als pijnscheuten. het zal er wel bijhoren denk ik. groetjes
Ik herken wel wat je schrijft. Die pijn in je schaambot is waarschijnlijk inderdaad van het indalen. Daardoor moet je ook vaker plassen, je blaas heeft dan natuurlijk nog minder ruimte.... Ik wordt 's nachts ook regelmatig wakker om te plassen, maar ik heb juist vaak voor het plassen veel pijn. En als ik dan weer ga liggen krijg ik een harde buik en het is bij mij ook wel afhankelijk van hoe ik lig. Verder heb ik steeds als ik na een tijdje zitten of liggen ga staan dat ik hele scherpe pijnscheuten naar beneden heb. Maar of het nou echt de bevalling aan kondigt... Ik hoop het! Succes!
hoi meiden, bedankt voor jullie reacties. Ik heb het ook echt alleen als ik op moet staan of als ik terug naar bed ga.. Ik ben dan helemaal buiten adem voor ik weer lig en met keren doet het dan echt pijn. en het is bij mij gewoon echt alleen in de avond.. en snachts.. ook slaap ik zowieso heel slecht.. dus ben ook vaak wakker en keer dan ook meer en vaker van bed af om te plassen.. Ik had dit een paar weken geleden ook.. toen duurde het 1 week.. en daarna was ik er weer vanaf.. maar nu sinds een week heb ik het weer :'(