Hoi meiden! Wie heeft er een doppler gebruikt? Vanaf hoeveel weken was dit succesvol? En is het schadelijk? Heb het bij m'n eerste wel gebruikt maar kan het me niet meer goed herinneren.. 🙈 Liefs Zoesje
Ik merk dat het kindje het niet fijn vind. Mijn vk luisterd pas vanaf 13 weken omdat het te intensief is voor het kindje en het te belastend kan zijn.
Ik heb ook een angelsound...pas vanaf 14 wkn ofzo gebruikt, voor die tijd kan het vervelend zijn voor je kindje...geloof vanaf 12 wkn ofzo dat het dan niet meer zo erg is.
Het onderzoek naar schadelijkheid loopt nog,er is dus niet bewezen dat het schadelijk is,maar ook niet dat het niet schadelijk is voor de 14 weken.Voor de zekerheid niet doen dus.
Ik heb het bij mijn zoontje gebruikt, maar vanaf 16 weken ofzo en totdat ik hem echt regelmatig voelde. Toen ben ik gestopt. Bij deze zal ik hem vast weer gebruiken
Vanaf 10 weken . Nu maar 1 keer in de week/2 weken. Schijnbaar is het gewoon lawaaierig voor hun dus onprettig.
Volgens mijn verloskundige is het wel schadelijk voor de 12 weken. De golven zouden het embryo, en dus het kwetsbare hartje, kunnen opwarmen. Ik heb het risico dus maar niet gelopen en luister nu alleen als ik echt even bevestiging wil.
Ik heb de mijne vanaf 14 weken gebruikt. Bijna iedere dag wel even geluisterd, maar zodra ik het hartje vond meteen weer uitgezet. Nu ik goed beweging voel, gebruik ik hem niet zo vaak meer.
Ik heb vanaf een week of 8 een doppler gebruikt.. had er geen idee van dat het misschien schadelijk zou kunnen zijn.. Denk ook dat de mate waarin je het gebruikt er veel mee te maken zal hebben..
Ik heb het niet gebruikt, vond dat ik opzich wel genoeg controles had dus voor mij niet nodig. Heb begrepen dat het niet schadelijk is als je het maar 1 x per week een paar min. gebruikt. En ik dacht vanaf 10 weken ofzo?