Hoi hoi! Ik vraag me af vanaf wanneer jullie de baby voelden bij een 2e zwangerschap! Of 3e of 4e of 5e enz Bij de eerste voelde ik hem vanaf week 17. Liefs Zoesje
Eerste bij 20 wkn, tweede bij 13 wkn en de derde bij 10 wkn (al duurde het lang voor het 'regelmatig' werd omdat bij derde de placenta voorlag, dat was duidelijk anders dan bij eerste/tweede).
bij mijn 2e voelde ik het eerder, maar dit komt ook omdat ik weet wat ik moest voelen, dat had ik ervaren bij de 1e. Bij mijn 3e nu voelde ik het nog sneller, doordat de placenta nu achter ligt. dus de baby is erg voelbaar.
De eerste had een voorliggende placenta en voelde ik pas tijdens de 20 weken echo. De tweede gaf met 9 weken(!) al vlinders in m'n buik. Groot verschil dus bij ons
eerste zw voelde ik haar met 16weken en dit keer voelde ik hem/haar ook bij 16 weken. beide zw lig't de placenta achter
Ooh meiden dat is in t gunstigste geval allemaal best vroeg!!Kan niet wachten tot ik t ook mag voelen!
Eerste 2 zwangerschappen gevoeld met 16 weken. Deze zwangerschap voelde ik al gerommel en geschuif van een week of 13
1e en 2e met 17 weken....en nu bij de 3e twijfel ik of ik m nu voelde of niet....nog niet duidelijk genoeg voor mij...wat voelen sommige d'r kindje extreem vroeg! Ik dacht dat ze rond die termijnen nog helemaal niet de kracht hadden om te schoppen?
Eerste rond 19/20 weken, tweede rond 13 weken. Je weet idd hoe het kan voelen, dus voel je het ook eerder.