Hai dames ik ben 31 wk en heb altijd heel erg kast van harde buiken alleen vandaag is het wel exstreem heb ze nu om de 5 min en voelen ook Anders intens wie weet wat ik moet doen x
Heb je al gebeld? Kunnen best weeën zijn namelijk! Bijn mijn eerste had ik ook harde buiken om de zoveel minuten, tenminste ik dacht dat het harde buiken waren, bleken dus gewoon weeën te zijn waardoor ik 6cm ontsluiting heb gehad zonder veel gevoeld te hebben. Dus echt bellen!!
Hai dames GEB dus gebeld moest meteen langs komen en ze heb alle check gedaan ook binnenwaarst maar alles was goed volgens haar maar mag absoluut niks zwaars doen ze heb het liefst dat ik lekker veel rust neem dat doe ik nou ook alleen blijf wel veel harde buiken houden ze zijn niet meer om de 5 min maar vind het wel allemaal eng dus volg haar advies maar op maar ze zij wel als het aan blijf houdn dan moest ik gelijk weer bellen xx
Gelukkig is het niets, maar tip voor de volgende keer: Gewonn de verloskundige bellen en geen tijd verspillen door op een forum vragen te stellen!! Ik begrijp dat je de verloskundige niet lastig wil vallen om niets, maar het gaat nu wel om je kindje. Heel veel sterkte en ik hoop dat alles gewoon goed blijft gaan!!
He Bar ik wil je een tip geven misschien dat je er iets aan hebt dat je er wat rustiger van wordt. Proberen een aantal keren diep in te ademen door je neus en uit te ademen door je mond. Dan voel jeje beeb als het goed is goed reageren en het kan je wat rustiger maken en daarnaast zou je ook op handen en knieeen kunnen steunen zodat je buik hangt. in de kathouding noemen ze dat. Daar kan je buik van ontspannen. Succes meid. xxx Joyce
O tankx joyce dat ga ik zeker eens proberen maar weten julie dat mij nou goed uit te leggen zijn harde buiken nou al voorweeen of oefenweeen x tankx nog dat julie allemaal zo met me mee leven !
Hoi Bar gaat het weer een beetje. Het antwoord op je vraag weet ik eerlijk gezegd niet. Hebben e oefeningen nog enigsinds geholpen? xxx Joyce
Ja ik doe ze nu wel een paar x per dag en idd me buik voelt ontspanner aan maar snachts is het nog steeds even erg .. Dus ga nou af en toe snachts op handen en knieën zitten en dan gaat het wel weer een beetje beter .. Me vriend vroeg waar ik last van gaf de eerste x haha maar heb het hem uitgelgd en tien snapte die het haha