hi! Vorige week donderdag had ik ontzettende weeen. Mijn VK heeft toen de dag erop gekeken en zei toen dat de kleine nog niet vast lag en dat het gewoon indalingsweeen zijn. Nu vandaag (3u snachts)... heb ik veel pijn en ook regelmatig... een warme kruik helpt er ook niet meer tegen. Kan het zijn dat het nu dan toch al gaat beginnen of zijn dit ook weer indalingsweeen? Ik kan soms niet het onderscheid maken tussen wanneer de pijn begint of stopt.. het lijkt af en toe bijna constant... Het is nu nog niet zo dramatisch dat ik denk dat we nu direct naar het ziekenhuis moeten... maar moet ik me mentaal er nu dan toch op voorbereiden of is mijn lichaam me weer voor de gek aan het houden argh.. ik hoop dat er nog iemand wakker is rond dit tijdstip met wat advies xo
klinkt tochwel als indalings weeen hooor! ik had dat ook heel erg snachts.,...... echte weeen voel je vaak heel duidelijk aankomen en gaan ook helemaal weg..... maar je weet t nooit zeker zijn altijd uitzonderingen natuurlijk..... sterkte!!
bedankt dames Ik dacht ook dat het indalingsweeen waren, maar stiekem hoopte ik op de real deal! Hopelijk hoor ik binnenkort van mijn arts dat de kleine al vast ligt en dat we er klaar voor zijn X
Indalinsweeën of voorweeën, kan goed! Maar je weet het niet. Bij twijfel bellen naar je vk! Een vriendin van mij heeft haar kleine al 5 weken ingedaald gehad, voordat de baby kwam. Dus het zegt niet zo heel erg veel denk ik (of ie al snel komt of niet)! Ik zou nog niet hopen dat je kleine al komt. Is wel beetje vroeg hoor..! Nog ff 2 weekjes wachten..!
haha Jois! Ja ik weet het, inderdaad een beetje vroeg Maaaar mijn vriendin had haar baby 5 weken te vroeg! Nee ik moet het maar even doorstaan. Bedankt voor jouw reactie!
Ja, ik ken ook iemand die haar kleintje 6 weken te vroeg had... en dat is geen pretje. Maar goed, wat komt dat komt en daar slaan we ons ook allemaal wel weer doorheen he!