Ik ben op zoek naar elk signaal dat zegt yeaah het gaat beginnen Ben al 4 dagen over de 40 weken heen Sinds 2 nachten en vandaag ook af toe overdag ik last van harde buiken. Mijn baarmoeder word echt samenknepen zo voelt het Niet echt heel pijnlijk meer ongemakkelijk. Nu heb ik een hele hoge pijn grens dus dat kan wel kloppen dat het niet echt pijn doet. duurt nu steeds langer de harde buiken. Ze zeggen dat dit overgaat naar echte ween lag net te rusten op de bank en mijn baarmoeder werd zo hard samengeknepen dat ik even dacht van au miauw toch wel Zijn dit nou echte voorweeen??/
Ach meisje toch, jij bent ook aan het wachten he!! Vreselijk, elke keer denk je 'zal dit het zijn?' en dan weer niks he.. Ik kan je echt niet helpen want ik heb ongeveer hetzelfde als jij.. Bij mij blijft het een beetje doorkabbelen, soms iets heftiger, soms neemt het weer af.. ik probeer er (vreselijk moeilijk!) niet meer mee bezig te zijn, want in mijn hoofd maak ik mezelf helemaal gek. Ik denk al 3 weken dat het begonnen is en toch steeds niks.. het zal echt afwachten zijn.. een KEER zet het door. Wacht de komende uren/ nacht af.. dan weet je wellicht wat meer... Sterkte met wachten meid! Ik leef met je mee..
Als het voorweeën zijn, worden ze vanzelf heftiger. Soms kan het lang duren. Bij mijn zoon heb ik bijna 2 dagen met zo'n vreemd gevoel gelopen. Op een gegeven moment werd het pijnlijk. Toen hebben we de vk gebeld en die kon voelen dat ik ontsluiting had. Tien uur later werd mijn zoon geboren. Het wordt vanzelf heftiger als het weeën zijn. En geloof me, dan weet je het zeker.
Ik heb ze steeds meer en meer De eerste nacht maar een half uurtje en afgelopen nacht meerdere uren En nu overdag vandaag ook. En mijn baarmoeder was eerst een lichte samentrekking maar nu steeds echt totale sametrekking. Hopen dat het doorzet , zet het niet door dan ga ik morgen bij de vk aangeven dat ik na het weekend dan wil worden ingeleid. Ik trek het anders niet meer
Ik hoop voor je dat het zover is. Het zou heel goed kunnen. Je kunt altijd even met je vk bellen als je denkt dat het zover is. Ze kan altijd even komen voelen toch? Spannenden alvast veel succes!
Het blijft maar rommelen maar zet niet door. Vandaag naar vk en ze kunnen mij wat ik wil zo spoedig mogelijk worden ingeleid. Het lijkt wel of mijn lichaam zegt nee ik werk niet mee
Blegh, dat wachten he, en dat rommelen. Ik loop er ook al vanaf zaterdag mee. Begon toen met hele dag harde buiken, steeds heftiger, hele nacht erop ook. En toen viel ik in slaap, werd wakker, ... en was het weer stil! Was mn eerste zwangerschap ook zo, het begint heel kalmpjes en zet niet echt hoor. Maandag naar de gyn, strippen. Dat hielp vorige keer ook. Inleiden ben ik huiverig voor hoor - heb geen zin in een onnatuurlijke, veel te snelle bevalling. Heb het idee dat je dan volgens een schema aan een drip gaat: zo snel moet het gebeuren en als dat niet het geval is, dan gooien we de dosis omhoog. Jakkes... Dan maar paar extra daagjes wachten, hoe frustrerend ook. Babietje komt echt een keer hoor
Ik ben morgen een week overtijd en trek het niet meer Heb tijdens mijn zwangerschap al aan het infuus gelegen vanwege een nierstuwing dus ik weet wat ik daarvan kan verwachten en ik heb gezegd met pijnbestrijding Ik wacht nog een paar dagen maar het zet maar niet door. Alles ging juist zo goed baby was al met 37 weken perfect ingedaal en lag goed, vk zi dat gaat zeer goed, En nu wil mijn lichaam niet meewerken
Hopelijk zet het snel door!!!!!!! Ik wacht hier ook, met hele flinke harde buiken en pijnlijke voorweeen. Ik wil best nog langer zwanger zijn, vind het heerlijk.. Alleen niet zo!