Hoi meiden! Ik heb nu al zo'n 3weken veel of weinig afscheiding. Het verschilt per dag. Soms als ik op de wc zit,dan komt er een hele sliert uitzetten. Volgens mij verschilt het van kleur. De ene keer wit/geel de andere keer doorzichtig. Ook heb ik veel last van obstipatie. Sinds vandaag heb ik jeukende borsten. Vorige week heb ik een kruidvat test gedaan,maar deze was negatief. Gister heb ik de 2e gedaan,maar weer negatief. 6 november ben ik voor het laatst ongi geweest. Daarvoor had ik een cyclus van 38 en 33 dagen. De laatste was erg rommelig. Wat denken jullie ervan? Vorige week,2dagen voor ik teste,had ik een kriebel net boven mn lies,dacht thv eierstok. Geef de kruidvat altijd het juiste weer?
Hoi, kruidvat is wel 1 van de betere. Ik heb hier nog geen valse testen gelezen, maar dat is natuurlijk geen garantie. Het is lastig te zeggen...je hebt volgens mij wel degelijk symptomen, maar, zoals ook zo vaak gebeurd, je lichaam kan je ook een beetje voor de gek houden.. Wanneer is je Nod?
Hoi Doosje77, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan! Hopelijk ben je niet erg beroerd! Mijn NOD?? Mijn laatse ongi was 6nov. Toen was het na 38 dgn,daarvoor 33 dgn. Heb echt geen idee.Heb altijd al onregelmatige cyclus gehad. Maar nu erg lang! Ik slik hiervoor wel Etos Zwanger Worden. groetjes!
pff meid hier ook!!! Maar zolang ik niet ongi ben is er nog hoop! Ik weet niet wannneer mijn ei is geweest..mischien een laat eitje hahaha En mischien heb jij ook een late eisprong gehad?
Kruidvattest is een van de betere, dus denk als die tot 2x toe aangeeft dat je niet zwanger bent dat dat (op dit moment) zo is.. Vervelend want je hebt wel de 'kwaaltjes'. Ben bang dat je zult moeten afwachten..
Alleen aan de kwaaltjes kun je geen zwangerschap vast stellen. Aan een pos test wel maar die heb je niet. Misschien stel je je ongi wel een beetje uit omdat je wat gestrest bent. Als dat zo is kan het zijn dat je cyclus wat langer duurt, ander 48 uur wachten en dan nog eens testen.
Bedankt voor de reactie's! Ik moet zeggen dat ik bij onze dochter er echt veel mee bezig was,maar nu niet zo. Als ik een kwaaltje krijgt,denk ik gelijk,he,dat kan met een zwangerschap te maken hebben en daardoor ben ik er nu mee bezig. Gestrest ben ik niet. Ik wacht wel weer een weekje af,dan weer een test,alleen neem ik voor de zekerheid een ander merk. Het viel me wel op dat de Kruidvat controle streep erg donker was. Komt dat door de ochtendurine?
Dankjewel Marielle! Ben er ook heel blij mee (en vind het superspannend natuurlijk)!! En beroerd...dat is ong. 2 weekjes geleden begonnen. Het valt me nog mee allemaal (knock knock), maar af en toe ben ik wel even goed misselijk (wilde vandaag pindasoep gaan eten...nou....laat maar...gatverdamme hee). En: als er mensen op tv aan het huilen zijn heb ik ook de tranen in m'n ogen haha en dat terwijl ik helemaal niet zo'n emo-mens ben! Wat jezelf betreft: ik denk idd dat je een weekje moet wachten nog. Misschien dat het met het ontpillen te maken heeft (kan wel een half jaar tot een jaar duren voordat het weer 'op orde' is) en daarom wat in de war is. Je staat er wel heel goed in (niet te gestresst, zoals je zelf zegt), dus dat is altijd goed! Heel veel succes en ik duim voor je dat je volgende week gewoon een zwaar positieve (Kruidvat of ClearBlue digi) test in je handen hebt!
Ja he,al die kwaaltjes. Had ik ook bij mijn dochter.Om niets zit je te huilen.. Maar...ben nooit aan de pil geweest hoor. Heb na mn dochter 9maanden bv gegeven en intussen nooit ongi geweest. Toen zijn we gestopt,maar kwam het ook niet. En omdat we graag een 2e willen,ben ik de Etos pillen gaan slikken. Vandaar... Maar ga zeker volgende week nog een test doen.Een andere..