Hoi hoi, Ik ben nu 28 weken zwanger. Van de week werd ik snachts wakker met vreselijke buikkrampen. De krampen kwamen en gingen weer weg. Toen ik eenmaal had besloten om op de wc te gaan zitten en het te laten gaan werd het beter. Ik had flinke diarree, had het koud maar het zweet stond op mijn bovenlip. Nu had ik het vanacht weer, dit keer werd ik wakker met flinke maagpijn en misselijkheid. Dit keer moest ik overgeven maar omdat ik vreselijk last heb van maagzuur, heb ik daar een rem op gezet. Ik dacht misschien moet ik naar het toilet,maar dat lukte niet. Ben met een warme pittenzak in bed gaan liggen,maar moest toen toch wel snel naar de wc. Weer flinke diarree, met flinke buikkrampen die op en af gingen. Eenmaal klaar ben ik weer in bed gaan liggen met de warme pittenzak en heb er daarna geen last meer van gehad. Nu rommelt mijn buik wel heel erg en ook voel ik mij niet zo fit. Wel moet ik zeggen dat ik al dagen het gevoel heb dat ik keelpijn krijg en mijn neus zit vaak snachts verstopt. Nou een lang verhaal,maar moet ik mij zorgen maken om die krampen??? Ik ben wel een pds patient dus ben wel bekend met buikpijn. maak mij nu alleen een beetje meer zorgen als normaal en of mijn kindje er geen last van heeft. Vanacht heeft het echt door mijn hoofd gespeeld of ik niet gewoon weeen had ofzo. Ik hoop wat te horen.. Groetjes
Hoihoi, Het klinkt als een buikgriep of dat je iets verkeerds hebt gegeten. Als het weeen zouden zijn dan stopt de buikpijn niet nadat je naar het toilet bent geweest,het is een komende en gaande pijn die heel regelmatig komt en steeds venijniger word. . Als je je zorgen maakt kan je altijd vragen of je voor een extra controle langs kan komen! Imke